Dacht vandaag ik ga nog eens loeren op het forum, jammer dat het toen zo moest lopen wellicht heb ik ook gewoon te fel gereageerd, maar op dat moment voelde ik me wel aangevallen, nu weet ik zelfs niet meer wie die uitspraak toen gedaan heeft en boeit het ook niet meer.
Enfin, de Superb is al een poos verkocht, eind augustus denk ik, het heeft me even pijn gedaan maar heb er toch wel goed mijn centen voor gehad. Dag voor de verkoop gaf hij me nog een storingslampje, alsof hij niet weg wou gaan lol, maar dat was enkel een slechte verstuiver, die vervangen en de verkoop is toen doorgegaan een week later dan gepland. 2 weken later reed ik op de autosnelweg en zag ik hem toevallig rijden, deed toch pijn bij de volgende afslag, voelde als een tweede afscheid. Heb hem echter net op tijd verkocht, had een opmerking op de keuring ivm de roetfilter, * filter 300.000 deeltjes, in de gaten te houden, grens ligt op 1.000.000 deeltjes* of iets in die trend. Op zich zeer goed voor de km's die hij had, maar zo'n opmerking op de verder vlekkeloze groene kaart staat toch niet mooi en schrikt kopers af, inmiddels doemen de Euro 5 afkeur verhalen meer en meer op, collega van mij zijn madam is al 5 x kunnen gaan en telkens rode kaart vanwege emissie problemen, bij de 6de keer was de wagen erdoor maar ze hadden er wel alles aan moeten vervangen, roetfilter egr etc. Zo stond hij voor zijn vertrek, had er nog mooie originele wieltjes voor gekocht.