Status
Niet open voor verdere reacties.

s-line

Forumguru
En zeker aan de achterkant van de superb hoeft er aan de binnenkant niets los dus daar kan het niet aan liggen.
Bij sommige auto’s moet je ook aan de binnenkant bekleding demonteren en dat komt de kwaliteit van klemmetjes etc niet ten goede.

JeSko

Forumguru
Ach ik ben er blij mee, net ritje achter de rug met wife and kids en alles bevalt, de auto is een pak mooier geworden en valt meer op, daarnet nog aan de lichten een collega VAG rijder die Bílý niet kon loslaten met zijn ogen :D zalig! Hopelijk vind ik nu snel een setje velgen extra, kan ik beide lakken.

Edit: reden van het ritje in bijlage, 99 euro in de Aldi:D

20200704_131416_copy_1612x1209.jpg 20200704_131420_copy_1612x1209.jpg

leon-cupra

Forumguru
Hebben er hier ook al wat versleten :pieker:
Kids mogen kijken wanneer we langere ritten doen, vb naar mijn ouders. Soms een bron van ergernis ("ik wil ook die film" "hij mag niet meekijken op mijn scherm"), maar in de meeste gevallen wel gemakkelijk.

JeSko

Forumguru
Ja ook hier gekocht voor de dubbeltjes Antwerpen, dat is toch wat lang voor zo'n koters zonder afleiding, alhoewel ze meestal in slaap vallen onderweg. Morgen installeren:thumbsup:

JeSko

Forumguru
Oud vs Nieuw. Al een heel andere verschijning. Nu nog dat tweede setje velgen, het is uitkijken naar een setje opmaak velgen naar mijn zin, en misschien nog wat dingetjes. Werkt toch aanstekelijk dat personaliseren :)

1593878118146.jpg 1593877377314.jpg

leon-cupra

Forumguru
Het tinten van de achterlichten geeft wel een groot verschil. Toont er een paar jaar jonger mee.
Kzou dit ook wel eens doen op de benz, alleen, kvrees dat mijn partner mijn kop eraf schiet :arghh:

JeSko

Forumguru
Waarom @leon-cupra ? Kan weinig kwaad hoor, of ze vind het misschien nutteloos? Weet nog niet of ik hiermee door de keuring kom, hoop het wel want ik wil ze altijd zo hebben, staat stoer.

JeSko

Forumguru
Ahzo haha ja dat heeft mij 140 euro gekost, voor en achter, dus 70 euro om de achterlichten te laten tinten.

leon-cupra

Forumguru
Tja het is ook geen must.
En alle ramen lichtjes blinderen lijkt mij ook wel knap. Alleen voorste mag niet é. Tis nu niet dat ik de laatste 10jaar ben tegen gehouden maar zou spijtig zijn dat je ze er ter plaatse mag aftrekken en wat bij de keuring ...

JeSko

Forumguru
Zeker knap, mijn auto heeft dit af fabriek achteraan rondom en ben daar heel blij mee! In combinatie met de geïntegreerde zonneschermen staat het niet alleen goed maar is het ook nog eens prima vertoeven voor de kinders achteraan :D vooraan mag inderdaad niet, jammer maar ik begrijp het vanuit veiligheidsperspectief wel.

leon-cupra

Forumguru
Heb dit ook altijd gehad bij mijn wagens. Geeft net dat tikkeltje meer. Op de benz is het enkel knap als alle ramen geblindeerd zijn. Juist dat kleine raampje achteraan is raar. Daarmee dat je het ook quasi niet ziet rondrijden.

en de zon, met de kap open ... weinig zin :D

JeSko

Forumguru
Popemieke :) is ook dol op Bílý :D
IMG-20200707-WA0044.jpg

Net trouwens een nieuwe kras ontdekt, deze zat er nog niet en ik heb geen idee hoe of waar dit gebeurt is :wavecry:

20200707_163444_copy_3226x2166.jpg

leon-cupra

Forumguru
Kras, iemand gepasseerd met een tas ofzo. Tussen twee autos door willen passeren. Wss gebeurd op de parking van een supermarkt ofzo.
Bij onze S3 ook regelmatig dergelijke schade. En wagen staat ofwel op het werk, thuis of op een parking van een warenhuis.

s-line

Forumguru
Ach ach... mischien ff polsen hoe je het moet oplossen?:deuk:

Ik denk polijsten en beetje bijtippen... voordeel van uni-kleur

Laatst bewerkt door een moderator:

leon-cupra

Forumguru
@JeSko , je zou de S3 eens moeten zien. Voorbumper langs alle kanten beschadigd, duidelijk van niet uit een parkeerplaats te kunnen rijden. Krassen overal ... :nono:
Lavablue ... sch*tkleur voor krassen.:nono:

JeSko

Forumguru
Ja ik krijg het er denk ik wel uit @s-line , inderdaad zachtjes polijsten, bijtippen bedoel je met lakstift en tandenstoker?

@leon-cupra

Hele mooie kleur dat blauw maar zou het inderdaad niet moeten hebben om die reden, zie je alles op :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan