Ja hoor, dat is niks geks. Als een auto "van een oud vrouwtje" na 60k of meer kms wat lui is geworden en dan in handen valt van iemand met een veel vlottere rijstijl, dan zal hij na verloop van tijd ook meer "loskomen". Ik heb dat zelf ook ervaren met gebruikt gekochte privéauto's - als eerste met mijn NSU Prinz4 (30 pk, 45 Nm) die bij aankoop ca. 1968 met moeite en veel geduld tot ca. 90 km/U was op te jagen, maar na een paar maanden "training" met lange ritten naar Friesland v.v. al aardig richting 115 wilde trekken...vraag me af of een auto na 60.000 km nog vlotter kan worden door toedoen van een andere rijstijl.
Hi Jesko, Ik heb een Skoda Superb Style Business uit 2019. Wil graag mijn frame om de grill en de chromen strip onder de grill laten wrappen. Prijzen liggen nogal uiteen, mag ik weten waar jij het hebt laten doen ?
wel het nodige moeten aanpassen aan de lampen units van Aliexpress, pasten toch niet perfect één op één
Ik heb bij mijn Octavia ook gewoon een T10 W5W LED ingestoken ipv zo'n hele unit. Bewust voor gekozen omdat het voor mij niet te fel hoeft te zijn daar.Dit was voor mij ook de reden om simpel alleen het lampje (T10) te vervangen door een led-lamp. Stuk goedkoper en hetzelfde resultaat.
Mooie upgrade, weer lampjes minder op je rek.En geven die T10 lampjes echt evenveel licht? Dat is toch maar één LED lampje? In deze unit zat een hele plaat vol LED's, vond dat het aanpassen wel waard toen we toch al zo ver waren