Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@Cordoba , puur grammatisch gezien slaat “mijn vrouw” dus duidelijk op “Nikon” en niet op “foto’s”.
Anders had het moeten zijn “foto’s van mijn vrouw met de Nikon”.
Selectief lezen? Vrouw, foto’s en trekken.... ik vind het raar
van harte met je nieuwe velgen, niet mijn ding maar leuk te zien dat jij er wel erg blij mee bent. Zo maken we allemaal onze auto’s net even anders en daar gaat het om wat mij betreft.
Deze zouden onder jouw O3 ook dik staan maar inderdaad daar gaat het helemaal om! Nu weet ik dat er zo geen tweede rond rijd ( wellicht ) en daar ben ik erg blij om
Ik vind de velgen wel mooi ,maar mijn eerdere mening is voor mij nu wel bevestigt......
Met dit soort tuning wheels moet de auto LAAG zijn... Anders niet kiezen/monteren!
Vaak met je eens maar deze velgen icm subtiele verlaging staat gewoon bangelijk, nog lager zou nog mooier zijn maar dat heb ik al uitgelegd, door de donkere kleur velgen lijkt hij irl ook lager te staan dan met de vorige. En ach ik moet er blij met zijn en dat ben ik zeker!
Net terug van ons maandelijks dubbel tripje Anvers, met volle bepakking en 4 mensen in de auto, retestrak! Cruisecontrol op en gaan op de rustige zondag baan! Trouwens ook veel minder trillingen bij remmen, zal denk ik aan de zwaardere velgen gelegen hebben maar ook aan het uitbalanceren van de velgen, beetje combinatie van. Rijd heel graag 15 km ver voor een goede service
Goed geladen!
Nog meer bekijks nu met de velgen erop, regelmatig op de autosnelweg mensen zien gapen naar de auto, en in het dorp van hetzelfde, velgen maken de auto
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.