B-Stijl | C-Stijl wrappen of plastidip

lugolux78

Forumguru
Zo, ben er klaar mee met die zachte krasgevoelige B en C stijl dus zit ik in dubio:

- Dippen
of
-Wrappen.

Wat is jullie mening hierover?

Dippen zou ik zelf kunnen, denk ik (twee linker handen)

Hoor het graag!

Cordoba

Forumguru
Luc, ik zou voor wrappen gaan, mede omdat ik bang ben dat plastidip het probleem niet oplost. Plastidip op zich kan wel redelijk wat hebben, en indien nodig ook zo weer verwijderd (of gerepareerd dat is ook nog mogelijk met plastidip). Als de ondergrond erg zacht is, vraag ik me af in hoeverre je dat blijft houden als er plastidip overheen zit (dus dat je de plastidip ook nog makkelijk beschadigd, doordat de ondergrond te zacht is). Bij wrappen ben ik daar eigenlijk niet zo bang voor.

micky

Forumguru
Die dingen krassen inderdaad in de bitch, ik loop al met mijn potjes Meguiars in de rondte.....

Als je ze wrapt misschien denken over zilver/ alu, vond het al mooi staan met die witte folie erop bij de dealer
Edit: al hoewel nu ik de foto naast mijn avatar zie, toch niet denk ik....

ImageUploadedByTapatalk1421530034.471032.jpg

AndreM

Forumguru
Die dingen krassen inderdaad in de bitch, ik loop al met mijn potjes Meguiars in de rondte.....

Als je ze wrapt misschien denken over zilver/ alu, vond het al mooi staan met die witte folie erop bij de dealer
Edit: al hoewel nu ik de foto naast mijn avatar zie, toch niet denk ik....

Bekijk bijlage 34132

Nee @micky, is pas mooi als je dakrail ook zilver is.

B

bijbeuner

Ik zou ze laten Wrappen.
Had dit bij mijn Superb ook al die krasjes.Ben toen bij mij in de buurt op zoek gegaan naar iemand die dit perfect kan Wrappen maar helaas niemand gevonden.Om het goed te doen zouden die plastic kapjes er af moeten en dit wou niemand doen bij mijn Superb van 6 maand oud, ik moest ze er zelf maar af halen.
Nu bij de Nieuwe Yeti zit nog meer van dit krasgevoelig plastic, dus even afwachten hoe lang dit mooi blijft en anders toch maar eens intensief naar een goede wrapper zoeken.

s-line

Forumguru
Carbon folie erop, dippen zeker niet aan beginnen op de stijlen. Is nog veel gevoeliger als wat er nu op zit! Als je namelijk gewoon zwarte folie neemt lost het je probleem ook niet op, dat is ook kras gevoelig, carbon heeft natuurlijk geen egale kleur waardoor krasjes niet op vallen. Maar ook folie is zacht.
Je zou ze ook gewoon met een goede blanke lak laten over lakken!

Joske

Forumguru
ook ik erger mij hopeloos aan de krasgevoelige stijlen.. :sterretjes:

zelfs met de meest zachte doek die ik heb, had ik bij de tweede wasbeurt al krassen gemaakt :banghead:

Ieder jaar maar een keertje polijsten zeker? :)

lugolux78

Forumguru
@Joske.
Ik had storm schade.
Auto wordt ook eind van de maand gemaakt. (spatbord uitdeuken en spuiten)
Maar er is ook schade aan de andere kant op de b-stijl. Zag ik echter te laat.
Dus polijsten zal niets uithalen bij mijn Octi vrees ik.
Dus wrappen dan maar.
Misschien groep wrap hihihi

Joske

Forumguru
een wrap lijkt me alleszins een leuk en goed idee. Heb je een bepaalde kleur of motief in gedachten?

Bovenaan Onderaan