BadBert stelt zich voor

BadBert

Forumguru
bedankt weer allen! Toch fijn zo'n gezellig en gastvrij forum :D

nog 24h... pfffff ik ben zo slecht in wachten he :tongue: hahahah

BadBert

Forumguru
thnx weer!!!

en ja, een hobby mini blijft leuk. Vooral als het niet erg is als hij het niet doet hahahha.
Nu is dit een mpi, dus motorisch gaat dat eigenlijk altijd wel goed, maar dan nog heb je leuke dingen waar je aan kunt (of MOET) knutselen.

ergste wat ik bij deze mini tot nu toe heb moeten doen, is de klepseals vervangen :) maar dit was iets wat bij aankoop al bekend was, en direct aangepakt is dus. Hebben de mini nu bijna een jaar alweer :)

BadBert

Forumguru
De S3 is zojuist afgeleverd!!!!! :tegek::tegek::tegek::tegek:

wat een wagen he... pffff :tongue:
stond mooi naast de oude lease auto (o2fl), en dan zie je pas hoeveel groter hij is!

heb nog geen foto, staat in een donkere parkeergarage tussen palen en autos... zal zsm foto's wegzetten op het forum!

BadBert

Forumguru
zoooo de eerste kilometers zitten er op met de S3.

wat een wagen zeg.... hij rijdt echt ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOO lekker!!!!!!!

hierbij de eerste foto's :D

DSC_0070_copy-XL.jpg

DSC_0069_copy-XL.jpg

DSC_0071_copy-XL.jpg

DSC_0073_copy-XL.jpg

DSC_0072_copy-XL.jpg

DSC_0074_copy-XL.jpg

DSC_0075_copy-XL.jpg

Skoda-MAN

Forumguru
Welkom bij ons geweldige Skoda forum en veel plezier met je nieuwe Superb, nu genieten na het lange wachten

BadBert

Forumguru
Nou genieten doen we... De "paar" km die we nu gedaan hebben zijn echt een genot!

Het lange wachten was het waard!!! (al viel het lang nog mee tov anderen als ik het zo eens lees ;) )

BadBert

Forumguru
De auto is half december besteld.

Hij stond al een paar weken (5 weken) bij de dealer klaar ivm afloop van de vorige lease auto, en die tijd is het moeilijkst hahahha

BadBert

Forumguru
We babbelen hier nog steeds lekker mee :tongue: hihihi maar er gaat wel het een en ander veranderen....

Ondertussen rijd ik alweer bijna een jaar met VEEL plezier rond in de S3, DAAR gaat niets aan veranderen voorlopig :tongue:

maar wel aan de mini, en de astra....

de Mini Cooper staat op dit moment te koop, ik rijd er veel te weinig mee en dat is zonde. Ik steek het geld dan liever in wat anders.....
want als de mini verkocht is, gaat de astra twintop cabrio er ook uit!!!

En er komt dan een Opel Cascada voor in de plaats ;)

dus als mensen nog iemand weten die op zoek is naar een Mini Cooper MPI (laatste serie, met airbag enzo), of een nette Opel Astra Twintop met lage km stand (68000), laat maar weten!

Bovenaan Onderaan