Bagagerek in O3 Combi

RoelF

Forumguru
Bij het bestellen van mijn O3 was er nog maar weinig informatie over de accessoires.
We hebben 2 honden en die gaan vaak mee in kofferbak. Zeker nu er een kleine meid op de achterbank zit wilde ik iets meer veiligheid in de auto. Het bagagerek leek mij wel een mooie oplossing. Het was even zoeken hoe 'Simply Clever' dat rek is, want ik wilde het wel eenvoudig kunnen verwijderen als ik de volle ruimte nodig heb.

Dit is gelukkig goed te doen. Het rek zit op vier punten stevig vast geschroefd in de auto. De plastic schroefdoppen zorgen ervoor dat je dit zonder veel moeite kunt losdraaien.

Hopelijk helpt deze informatie een andere O3 rijder die ook het rek overweegt.

IMG_0437.jpg IMG_0438.jpg

leo442

Forumguru
Bij mijn bagagepakket is een scheidingsnet geleverd wat aan de achterzijde van de rugleuning bevestigd is, scheidingsnet niet nodig laat je het naar beneden zitten, wel nodig even naar boven trekken en in de gaten bij de hemelbekleding haken. Perfecte oplossing !

Darkside

Forumguru
Maar is zo'n scheidingsnet net zo stevig als dit bagagerek.
lijkt me dat dit REK veel meer/zwaardere zaken kan tegenhouden dan een "netje"

Rick

Senior Member
Ah ok dat wist ik niet. Logisch eigenlijk wel omdat het inderdaad ook bagage moet op kunnen vangen.

RoelF

Forumguru
Ik weet het niet precies, want ik heb een eigen prijs geregeld in de deal. Op de site van skoda kan ik nu alleen brochures van de O3 vinden, geen prijslijst. Ik denk dat de originele prijs rond de 160 euro was (incl. montage)

Kassepitje

Nieuw lid
Mijn werkgever verplicht een bagagenet. Krijg vandaag de auto, en wat denk je... Een hondenrek!
Ik heb geen hond. :arghh: Dus dat ding gaat er meteen weer uit.

Edwin

Lid
Prijs is inclusief montage (exclusief volgens mij 169), er dient namelijk nog wat in de auto gedaan te worden (de bevestigingspunten zijn namelijk niet standaard aanwezig). Ik heb het rek er zelf ook in zitten.

Bovenaan Onderaan