Bediening ramen vs Kessy

Olavio

Senior Member
Als je de portiergreep langer 'streelt' om te sluiten, gaan de ramen dicht en het dak (kan wel lang duren natuurlijk als ie helemaal open is). Grappige/logische hierbij is dat de knop van het dak in de positie blijft staan waarin deze stond toen je het dak opende. Als je de portiergreep lang beetpakt bij het openen gaan de ramen open en het dak op kantelstand. Ik moet nog eens proberen of het dak na sluiting (als hiervoor beschreven en de bedieningsknop op open staat) ook mee opent.

• Leuk
Waarderingen: Rick

Antera

Donateur
Ghehehehe, zelfs op mijn O1 uit 2000 werkt dat, ook met de achteraf ingebouwde ab :D

Dat is niet standaard dan is daar een module tussen gebouwd :-) of deze is al eens omgeprogrammeerd net als dat ik dat bij mij heb gedaan.

p.s. het gaat er hier om dat de ramen niet meer bediendbaar zijn na openen portier

@Olavio
Nee je dak gaat dan niet open is gecodeerd standaard op Tilting ( kantelen)

Desperado

Forumguru
Ik moet de sleutel vasthouden of het knopje van de ab ingedrukt houden bij ontgrendelen/vergrendelen.

CDK

Forumguru
@Olavio, weer iets nieuws geleerd, waarvoor dank! Vandaag getest en inderdaad als je langer je vinger tegen de sensor aan houdt gaan alle ramen dicht, net als met de afstandsbediening het geval is, handig!

Bovenaan Onderaan