Japanese Power
Donateur
Een Kodiaq wrappen, doe je niet voor minder dan 1500 euro. Denk zelfs meer.Dus zo gek is het dan niet dat je zelfs als leaserijder er een wrap laat om doen. Uiteraard mits eens schappelijke "kosten-baten" verhouding.
Een Kodiaq wrappen, doe je niet voor minder dan 1500 euro. Denk zelfs meer.Dus zo gek is het dan niet dat je zelfs als leaserijder er een wrap laat om doen. Uiteraard mits eens schappelijke "kosten-baten" verhouding.
Zou kunnen. Voor mij is het een onbekend fenomeen. Maar goed, ik kan me wel in je redenatie verplaatsen.Ik bedoelde dat de maatschappijen dat op verzoek zouden doen. Heb daar in het verleden eens over gelezen.
Als ik een nieuwe mag bestellen, is het altijd zonder type aanduiding. Mooier en praktischer. En of het een instappertje is of een kanon, dat maakt mij volstrekt niets uit, anderen hebben er niets mee nodig om te zien in wat voor uitvoering ik rijd.Hetzelfde geldt voor de bezitters van auto's met een (in hun ogen) te gering motorvermogen om indruk te maken: "Laat u de type-aanduiding maar weg".
Ik hoor genoeg andere verhalen hier (BE) bij leaserijders. Wagens worden effectief gecontroleerd. Steenslag wordt buiten beschouwing gelaten maar elk krasje wordt doorgerekend.Ik rij nu mijn 3e auto in de lease maar met het inleveren van de vorige 2 nog nooit iets gehoord. Ook niet van al mijn collega leaserijders. Logisch dat een auto gebruikerssporen en steenslag heeft na 5 jaar en x aantal KM.
Buitensporige zaken / schade maskeer je niet met een wrap. Die komt keihard door de wrap heen. Als je er voor kiest om je leaseauto als een afgetrapt voorwerp in te leveren, ala, dan krijg je een kadootje van eigen misbruik. Bij normaal gebruik loopt het allemaal best wel los.
Maar ik denk dat de meeste leaserijders hier op het forum ook autoliefhebber zijn. Dus hier zal dat, verwacht ik, allemaal wel meevallen met schade en boetes en dikke rekeningen achteraf.
Pfff.....Onderweg vandaag op de N3 gezien: een mooie jonge Skoda Superb station, zwart van kleur. De naam Skoda stond niet achterop en het ronde Skoda-logo op de achterklep was eveneens afwezig. Even de auto ingehaald en jawel hoor: ook van voren geen Skoda kenmerken. Kennelijk is de auto vanwege puur rationele overwegingen aangeschaft maar worstelt de bestuurder ernstig met het feit dat Skoda (voor hem) te weinig imago heeft en niet 'premium' genoeg overkomt?? Iets wat overigens een volstrekt achterhaald idee is.
Ik vind Skodarijders die om deze reden alles weghalen eigenlijk een beetje zielig..
Hetzelfde geldt voor de bezitters van auto's met een (in hun ogen) te gering motorvermogen om indruk te maken: "Laat u de type-aanduiding maar weg". Ach ja, we zijn net kleine kinderen soms, of nee beter: net die apen op een rots..
Ik geniet nog steeds van de bewonderende blikken van omstanders als de motorkap even open moet om oliepeil te controleren.
Goed Sinterklaascadeau voor volgend jaar.
Valt me trouwens nog mee dat er niet gepocht wordt met het dragen van Skoda kleding en petje, als je plaatsneemt achter het stuur van je Skoda!
Haaien hebben een zwarte neus he daarom
Een Kodiaq wrappen, doe je niet voor minder dan 1500 euro. Denk zelfs meer.
Mijn Superb had ook een kale kont, ook al lag er 420pk onder de kapAls ik een nieuwe mag bestellen, is het altijd zonder type aanduiding. Mooier en praktischer. En of het een instappertje is of een kanon, dat maakt mij volstrekt niets uit, anderen hebben er niets mee nodig om te zien in wat voor uitvoering ik rijd.
Ik had op mijn RS pre-face lift alles van de achterklep verwijderd incl. Logo. Uitsparing die heb ik dicht gelast en strak gemaakt, en de voorkant ook geheel embleemloos. En dat stond echt super dik.