DeWitski
Lid
Ik vond op de sloop een bekerhouder voor een Fabia 1 Combi. Dus dit gewilde artikel meteen mee genomen.
Ik merkte al wel dat hij wat minder soepel ging.
Thuis de bekerhouder ingebouwd naast de radio in mijn Fabia 1 Combi 2006. Maar nog steeds niet soepel dus haalde ik de cassette voorzichtig uit elkaar.
Helaas gebeurde er toen iets met een veer. Zie foto's.
Ik heb geen idee waar de veer hoort. Ik kan geen bevestiging vinden maar in de staat zoals op de foto gebeurt er niks als ik de bekerhouder wil openen of dichtdoen.
Als je de bekerhouder wil openen druk je op de voorzijde en moet hij er in volledig uitgeklapte stand uit springen. Bij mij dus niks, dus de veer moet ergens vast lijkt me.
Iemand een idee? Nieuwkoop is mega duur nml.
(geen idee hoe ik foto's in dit bericht moet krijgen dus zie bijlage dan maar.
Ik merkte al wel dat hij wat minder soepel ging.
Thuis de bekerhouder ingebouwd naast de radio in mijn Fabia 1 Combi 2006. Maar nog steeds niet soepel dus haalde ik de cassette voorzichtig uit elkaar.
Helaas gebeurde er toen iets met een veer. Zie foto's.
Ik heb geen idee waar de veer hoort. Ik kan geen bevestiging vinden maar in de staat zoals op de foto gebeurt er niks als ik de bekerhouder wil openen of dichtdoen.
Als je de bekerhouder wil openen druk je op de voorzijde en moet hij er in volledig uitgeklapte stand uit springen. Bij mij dus niks, dus de veer moet ergens vast lijkt me.
Iemand een idee? Nieuwkoop is mega duur nml.
(geen idee hoe ik foto's in dit bericht moet krijgen dus zie bijlage dan maar.