energycare
Lid
Toevallig gisteren geshopped met me vriendin, en een torx setje gekocht (komt wel een keer van pas).
Maar is nu ingepakt voor sinterklaas avond haha
Maar is nu ingepakt voor sinterklaas avond haha
@DeWitski hoe doet jouw bekerhouder het nu qua 'automatisch' uitklappen?
Ik heb de mijne zojuist aan @energycare verkocht en even samen in zijn Fabia erin geschroefd. Helaas schoof de bekerhouder bij zijn Fabia niet netjes zelf naar buiten nadat we de houder hadden ingebouwd. Hij komt wel naar buiten, maar je moet hem 'helpen' en hij schuift moeizaam.
Het viel ons wel iets op dat de bekerhouder iets moeizaam in het 'gat' in de middenconsole verdween. Kennelijk wordt de behuizing ergens iets samengedrukt waardoor het geheel iets klem komt te zitten. Leroy dacht dat het zou kunnen komen door de aftermarket dubbeldins radio unit die er nu in zit. Die zou misschien iets uit kunnen steken. Of er zit iets anders dwars. De houder komt er wel netjes helemaal zelf uit wanneer je de unit gewoon in je hand hebt (dus nog niet ingebouwd)
Wat me nu nog te binnen schiet, misschien een van de kabels die vanaf je radio naar het dashboard kastje gaan, Leroy? Misschien is het de moeite waard om de bekerhouder er nog eens uit te schroeven en met een lampje te kijken of er iets in de weg zit? (je weet nu hoe het moet ) De schroeven zijn Torx, dus je moet wel even een setje Torx bitjes of schroevendraaiers hebben.