Bellen met carplay

Rainesh

Forumguru
1 update terug kan naar. Fabrieks reset kun je natuurlijk proberen maar verwacht niet dat het gaat helpen

Bakkertje

Forumguru
Suffe vraag wellicht, maar hebben jullie ook al eens een andere kabel geprobeerd?
Of anders een wifi dongle om carplay draadloos te maken? (ik heb er nog 1 liggen die ik zelf niet gebruik)

Herperduin

Forumguru
@Bakkertje Zelf al meerdere kabels gebruikt en ook draadloos met een “alie oplossing”. Precies zelfde probleem helaas. Ook bij vorige firmware versie probleem. Ik ga wel proberen eerst zonder sd van navigatie. Daarna eens reset van fabrieksinstellingen multimedia.

Keep you all posted en sta ondertussen open voor alle adviezen :-)

Bakkertje

Forumguru
@Herperduin klinkt alsof alles wel zover geprobeerd hebt..
Laatste brain-fart.. Laatst gedoe met de HV lader in de auto waarbij een reset (zekering eruit voor 30 minuten) de problemen opgelost heeft. Dat wellicht nog proberen?

Herperduin

Forumguru
Gister nog even een keer multimedia terug naar fabrieksinstellingen (alle instellingen kwijt maar ja je wil toch wel een werkende CarPlay…). Na circa 10km helaas weer het distortion geluid. Deze week eens proberen zonder SD kaart van navigatie. Als dat niet helpt dan weet ik het ook niet meer…

Er is bij mij ook geen peil op te trekken. Ik zou nog eens kunnen testen met een andere telefoon met android of via ipad tablet ofzo, ondanks dat ik vrij zeker ben dat in de software van het systeem ligt.
Bij mij is het ook niet altijd dat het distortion geluid een einde maakt....het is ook vaak dat smartlink verbroken wordt en dat het hele systeem gaat restarten.

Rallye

Forumguru
.......Deze week eens proberen zonder SD kaart van navigatie. Als dat niet helpt dan weet ik het ook niet meer…
Ik begrijp dat het een beetje “clutching at straws“ is, maar wat zou die SD-kaart met Carplay te maken kunnen hebben?

Laatst bewerkt door een moderator:

Herperduin

Forumguru
Was een tip van @Rainesh aantal posts terug. Ik grijp alles aan want vind CarPlay wel erg prettig en navigatie via Google Maps stukken beter dan de standaard Skoda navigatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik begrijp dat het een beetje “clutching at straws“ is, maar wat zou die SD-kaart met Carplay te maken kunnen hebben?
Ik begrijp het ook niet, maar sinds ik die SD kaart uit de navigatie heb gehaald (en nog steeds`), is het harde storende geluid, dat er regelmatig opeens was, wel weg. Ik heb ook sterk het idee dat het systeem veel minder vaak vast loopt dan voorheen, dus ik ben voorzichtig optimistisch met deze ' eenvoudige' zet.

Bovenaan Onderaan