Heb je foutmeldingen? Omdat je het niet noemt ga ik ervan uit dat je ze ook niet hebt.
-verhaal over retourleidingen-
Ik heb inderdaad geen foutmeldingen
@Tachi . Ik volg je uitleg over de injectoren. Ik heb nog niet aangedurfd de injectoren te demonteren en zit erover te denken om ze een keer door een bedrijfje te laten reinigen (al dan niet preventief) dan kan meteen naar evt. lekkage en de O-ringen gekeken worden.
Ik denk dus ook dat het ergens in de retourleiding moet zitten. Omdat het vrijwel alleen gebeurt bij stadsverkeer (veel optrekken, afremmen en stilstaan) voor het verkeerslicht of als ik gas los een afrit neem vanaf de snelweg (zet ik 'm bijv in z'n vrij,
coasting in neutral zeg maar, dan ruik ik het dus ook niet)
Opvallend dat tijdens de vakantierit(ren) de geur vrijwel weg bleef. Maar nu heb ik het toch weer een paar keer geroken. Vanavond was ik bezig met een ander klusje en het viel me op dat deze slang wel erg poreus is. Die dus sowieso maar eens vervangen. Als de benzinelucht daar niets mee te maken heeft, ga ik een afspraak maken bij een garage.
Ik bedoel deze slang. Als je bij de rode cirkels de slang iets buigt zie je allemaal haarscheurtjes.
Zijn dit soort klemmetjes trouwens een beetje zelf te demonteren? Heb je daar speciaal gereedschap voor nodig weet iemand dat?