benzine verbruik Fabia 11

L

lambert

Hoi Allemaal.
Eerst even voorstellen ik heet Lambert ben 49 jaar en kom uit de provincie Drenthe.
In 2000 zijn we met het Skoda virus besmet en we zijn nu vier nieuwe auto's verder.
Nu mijn probleem toen we de nieuwe fabia kochten in mei 2007 werd mij verteld het nieuwe model weeer een stukje zuiniger was dan het vorige type ,helaas dat is niet zo bij lange naar niet ik rijd al jaren voor mijn werk de zelfde afstand van drenthe naar tilburg en kom niet hoger dan 1op 12,5 terwijl ik met de vorige versie makkelijk 1 op 15 haalde en rijdt nog steeds het zelfde 120km per uur.
wie heeft de zelfde ervaringen.
Ik heb de Fabia 1400 ambiente.

Gr Lambert

elvisual

Nieuw lid
Hoi Allemaal.
Eerst even voorstellen ik heet Lambert ben 49 jaar en kom uit de provincie Drenthe.
In 2000 zijn we met het Skoda virus besmet en we zijn nu vier nieuwe auto's verder.
Nu mijn probleem toen we de nieuwe fabia kochten in mei 2007 werd mij verteld het nieuwe model weeer een stukje zuiniger was dan het vorige type ,helaas dat is niet zo bij lange naar niet ik rijd al jaren voor mijn werk de zelfde afstand van drenthe naar tilburg en kom niet hoger dan 1op 12,5 terwijl ik met de vorige versie makkelijk 1 op 15 haalde en rijdt nog steeds het zelfde 120km per uur.
wie heeft de zelfde ervaringen.
Ik heb de Fabia 1400 ambiente.

Gr Lambert

Hi Lambert, ik rij voornamelijk amsterdam nieuwegein voor mijn werk, ik kom op een gemiddelde van 1 op 13 tot 14. Het zelfde verbruik als mijn vorige auto een focus 1.6. in de winter maanden. En ik moet zeggen dat de fabia wel veel toeren maakt, bij 120 km/h 3500. Echt zuinig is de fabia niet, maar dat wist ik al bij de aankoop.

bing69

Actief lid