Beste Yeti-rijders,
Ik ben me aan het oriënteren op een hogere stevige auto en ben gecharmeerd geraakt van de nieuwe Yeti.
Met name de Outdoor Elegance 1,2 TSI 7vDSG heeft mijn interesse (niet de Greenline uitvoering).
Daarbij denk je ook na over de benzinekosten. Ik weet dat het lastig is daarover uitspraken te doen omdat rijstijlen en rijcondities zo veel kunnen verschillen. Ik lees dan ook cijfers die uiteenlopen van 1 op 10 tot 1 op 15.
Toch wil ik jullie vragen naar jullie inschatting van het verbruik van bovengenoemde uitvoering waarbij echt rustig gereden wordt, rustig optrekken en normaal vroeg laten opschakelen, en op de snelweg niet boven de 110-120, en halfom bebouwde kom en snelweg.
Zou zo rijdend 1 op 14 haalbaar zijn?
Mvg
Leo
Ik ben me aan het oriënteren op een hogere stevige auto en ben gecharmeerd geraakt van de nieuwe Yeti.
Met name de Outdoor Elegance 1,2 TSI 7vDSG heeft mijn interesse (niet de Greenline uitvoering).
Daarbij denk je ook na over de benzinekosten. Ik weet dat het lastig is daarover uitspraken te doen omdat rijstijlen en rijcondities zo veel kunnen verschillen. Ik lees dan ook cijfers die uiteenlopen van 1 op 10 tot 1 op 15.
Toch wil ik jullie vragen naar jullie inschatting van het verbruik van bovengenoemde uitvoering waarbij echt rustig gereden wordt, rustig optrekken en normaal vroeg laten opschakelen, en op de snelweg niet boven de 110-120, en halfom bebouwde kom en snelweg.
Zou zo rijdend 1 op 14 haalbaar zijn?
Mvg
Leo