berre's octavia

berre's black magic octavia

Hallo iedereen,

Zit al een tijdje op dit forum, voornamelijk meer als lezer dan als poster maar ik dacht ga me toch eens voorstellen :-)

Ben dus berre (is bijnaam, heet eigenlijk Wim), ben 30j en Belg

Mijn wagen is een Octavia I, 1.9Tdi met 90pk. Mocht wat meer zijn maar doordat ik nu een firmawagen heb is de Skoda toch mijn 2e wagen geworden dus veel maakt het niet meer uit...

Qua opties voldoende voorzien met airco, sportinterieur, lederafwerking (stuur, handrem) enz

Natuurlijk wou ik de wagen wat personaliseren dus bij deze maar begonnen met de plastic stootlijsten af te schuren en in kleur mee te spuiten (zwaar werkje)... nadien alle belettering op de koffer eraf gehaald, incl de skoda badge zelf. Ik heb dan de gaatjes in de koffer moeten toelassen en de koffer laten herspuiten maar het was het zeker waard. Een embleemloze grille van Mattig - natuurlijk in kleur meegespoten - vervolledigde de look tesamen met een setje Aerotwin ruitenwissers...

Maar foto's zeggen meer dan woorden:

Aerotwins ruitenwissers van golf 4

000922.jpg

Chrome sierstrip onder achterlichten

000217.jpg

Achterkant

000528.jpg

Voorkant

000833.jpg

001043.jpg

Nadien was het tijd om de interieur wat te verfraaien:

Chrome ringen rond de tellers

235900.jpg

Beetle Sport Edition pedalen

001338.jpg

Laurin&Klement instaplijsten

001253.jpg

Nadat het interieur naar mijn smaak was ben ik op zoek gegaan naar een setje velgen:

de eerste waren een setje Audi TT Caressa's in 17" die ik tweedhands gekocht heb en herspoten heb zodat ze weer als nieuw waren...

225229.jpg

225057.jpg

224958.jpg

night-shot

224616.jpg

Na een maand of 6 wou ik toch eens iets anders en liefst ietsje groter, het zijn dan - opnieuw tweedehands - replica Audi S8 velgen geworden die er wel netjes onder staan al zeg ik het zelf :mrgreen:

b_223322.jpg

b_223405.jpg

cool nightshot :dance:

b_235054.jpg

Laat maar weten wat jullie er van vinden, positief of negatief

Cheers
Berre

thx!

grille is er eentje van Mattig... dat is eigenlijk het enige punt op mijn wagen waar ik soms wat over twijfel... misschien dat ik binnenkort terug eens mijn originele grille probeer

Cheers
B

Mooie wielen zeg die S8, daar ga ik ook maar eens naar op zoek.
Ja heb eindeloos wielen gepast in photoshop en deze maakten voor mij het plaatje compleet, toch op mijn octavia...

Er waren veel velgen dat ik nog mooier vond op zich maar wanneer ik deze onder de wagen photoshopte kwamen deze toch niet tot hun recht

Mijn mening is dat de velgen op de wagen moeten passen, veel mensen kopen velgen omdat ze die mooi vinden maar dan passen ze totaal niet op de wagen en dat is dan toch wel jammer

misschien ooit in de toekomst toch nog een maatje groter (19") gaan :-P

Cheers
B

MarcoO2

Forumguru
thx!

grille is er eentje van Mattig... dat is eigenlijk het enige punt op mijn wagen waar ik soms wat over twijfel... misschien dat ik binnenkort terug eens mijn originele grille probeer

Cheers
B
Grappig dat je dat zegt... want de grille is het enige wat ik absoluut NIET mooi vind. Voor de rest ziet'ie er super uit!!! Alleen, ik vond de oude 5-spaaksvelgen mooier!

cvegreen

Forumguru
Welkom hier op het forum . Heel mooie auto heb jij daar zeg. Enkel vind ik de grille niet mooi , maar dat is u keuze . Die S8 velgen vind ik er super mooi onder staan. Verder is hij helemaal top . Is geheel gepimpt , maar toch origineel en niet geheel van de familie tuper ware.

Bovenaan Onderaan