berre's octavia

dankjewel allemaal voor de positieve reacties... ja de grille is voor mij nog een twijfelgeval, er zijn dagen dat ik er tevreden over ben en dagen dat ze mij stoort...

Ik ga binnenkort de originele grille nog eens plaatsen om het totaalbeeld met de nieuwe velgen eens te bekijken.

cheers
B

beetje gespeeld met photoshop... zwart/wit foto behalve het rood in de foto :-)

b_142317.jpg

cheers
B

photoshop hé... is geen standaard feature, je moet wat bewerkingen na elkaar uitvoeren, zoek maar eens op google achter "black and white picture except one colour"

cheers
b

mini-update:

Originele grille terug geplaatst.

US lights geplaatst, de 2.0 versie van uslights.nl die dus bij het knipperen volledig uitgaat... B)

Nu de sneeuwval hopelijk voorbij is ook eindelijk nog eens afgewassen en tegelijk eens op een rappeke een autoglym ultra deep shine beurt gegeven.
En ik bedoel wel degelijk op een rappeke want het heeft maar een een 40 minuutjes geduurd (dak heb ik wel niet gedaan, en ook niet onder de stootlijsten op de deuren)
Ik moet zeggen dat ik wel aangenaam verrast ben door het resultaat, ik moet het natuurlijk nog eens in het zonlicht bekijken maar onder TL lichten of onder wolken is het wel een serieus spiegeleffect :-)

enfin foto's zeggen meer zeker... ik moet wel zeggen dat het spiegeleffect in de lak in het echt nog beter is als op foto.

200248.jpg

200347.jpg

200440.jpg

200538.jpg

cheers
B

Bovenaan Onderaan