Beslagen achterramen

OctaBussi

Nieuw lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: EdRaT</font><hr />

Als er inderdaad water je auto binnen loopt is het logisch dat je ramen aanslaan.
Een zakje met wat rijst en of zout slurpt ook heel goed vocht op.
En is niet zo duur als die blauwe vochtvreter, en je kunt de kleur zelf bepalen natuurlijk.

[/ QUOTE ]
OK bedankt voor deze tip. Je meent hopelijk niet serieus dat ik met een zakje rijst met zout of een Vochtvreter rond ga rijden.............

Als je honger krijgt onderweg!!

Valt er niet iets af te kitten zodat het water van de koffer niet de auto in kan?
Of loopt het gewoon de koffer in?

Ik heb de mijne nog niet en dat is een combi dus ik weet niet hoe het bij de hatchback zit.

japiejo5

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: OctaBussi</font><hr />

Als er inderdaad water je auto binnen loopt is het logisch dat je ramen aanslaan.
En is niet zo duur als die blauwe vochtvreter, en je kunt de kleur zelf bepalen natuurlijk.

[/ QUOTE ]
OK bedankt voor deze tip. Je meent hopelijk niet serieus dat ik met een zakje rijst met zout of een Vochtvreter rond ga rijden.............

[/ QUOTE ]

Dat hoop ik ook niet,...ga dat echt niet doen,...hoop dat ik het niet heb die beslagen ramen maar anders staat ie een week later weer bij de dealer,..moet toch niet kunnen met een auto van bijna 30rooitjes of ben ik nou gek!

Ik ga er niet over of je gek bent of niet
yeah.gif

Maar normaal is het niet dat je water zo de auto inloopt als je de koffer open doet.

OctaBussi

Nieuw lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: japiejo5</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: OctaBussi</font><hr />

[/ QUOTE ]

[/ QUOTE ]

Dat hoop ik ook niet,...ga dat echt niet doen,...hoop dat ik het niet heb die beslagen ramen maar anders staat ie een week later weer bij de dealer,..moet toch niet kunnen met een auto van bijna 30rooitjes of ben ik nou gek!

[/ QUOTE ]
Met jou kan ik praten ! Voor die 30 rooitjes moet ie gewoon goed zijn, klaar.
We gaan ervan uit dat het goed komt na een bezoek aan de dealer. Ik laat de Vochtvretert, rijst en zout waar het thuis hoort.

Met mijn hatchback heb ik hetzelfde probleem. Volgens mij komt dat doordat de kofferbakrubbers kleine gaatjes aan de binnenzijde hebben in plaats van aan de buitenzijde; de holle rubbers staan als het geregend heeft vol water, als je er op drukt zie je het water uit de gaatjes lopen, naar binnen dus. Is dat alleen bij mijn auto of hebben andere Octavia's dat ook?

heb de afgelopen week zeker 1.000 km in de regen gereden...met vrouw en 2 kinderen...geen beslagen ramen in mijn combi
xyxthumbs.gif
ook geen natte rubbers, gelukkig !!!

Okki

Donateur
</font><blockquote><font class="small">Citaat: automaatfreak</font><hr />

Is dat alleen bij mijn auto of hebben andere Octavia's dat ook?

[/ QUOTE ]

Volgens mij is dit een hatchback kwaal. Auto van mijn vrouw (Sunny 5 deurs) heeft dit ook. Klep open bij regen en de kofferbak loopt vol. Is voor mij nog steeds een reden voor twijfel tussen een hatchbak en een combi
icon_smile_question.gif
confused.gif
crazy.gif
smiley29.gif
945.gif

Bovenaan Onderaan