Een update ... bestaande uit twee delen:
- ervaringen eerste 800 km
- update rond de dvd schermen ...
Eerste 800 km ... wat een plezier. Vooral het evenwichtige van de wagen staat me goed aan ... veel ruimte, goede afwerking, relatief geluidsstil, goed gedoseerde motor (140 pk ... niet te veel maar zeker ook niet te wijnig ... ) , goede dsg automaat, goede lichten (bochetenverlichting, ... ), de columbus charmeerd, ... in het geheel zeer positief over deze wagen.
In vergelijk met voorgaande opel insinia, behalve wegligging is het één en al een verbetering (die insignia zijn wegligging was toch iets beter ... niet dat de superb slecht is ... ).
Mensen filiciteren me voor twee punten; "dat ... een skoda? Dat is toch wel een mooie wagen zeg ... " en "mooie kleur ... ".
Over dat laatste, ben er zeer tevreden over. De moca brown geeft een extra klasse aan die wagen ...
Enig punt van iritatie ... heb er een alarm insteken enbij afsluiten of open doen van de wagen maakt deze een lastige biep ... ik ga vragen bij volgende garage bezoek dat ze dat af zetten die biep ...
Nu de DVD schermen ... de initieel bestelde schermen (7" alpine ..." kunnen wel degelijk in de hoofdsteunen. Na vraag bij d'ieteren import (die die schermen als compatibel met de superb bestempelen) een duidelijke email gekregen dat deze wel degelijk kunnen gemonteerd worden en dat dit reeds eerder gebeurd is. De garage kan contact opnemen voor instructies of voor het te laten doen ... dus het zal wel deze schermen worden ...
Over de schermen vooraf ingebouwd ... nu doet de verdelen de opmerking of deze steunen niet te groot zijn voor in de superb ... nu ja ze zijn nog niet besteld en dus zullen we zien wat we gaan doen ...