Bakkertje
Forumguru
De voordelen van het kabeltje zijn wel dat je je telefoon kunt bedienen via je stuurwielbediening / radio (geen boetes van oom agent), je telefoon wordt ook netjes opgeladen, de geluidskwaliteit is beter, enz..
Maar goed dat moet je natuurlijk voor jezelf maar bekijken. Persoonlijk heb ik liever m'n muziek op een SD kaartje / usb stick, die laat ik gewoon lekker zitten en daarmee heb ik altijd m'n favoriete muziek bij me.
Mijn ervaringen met A2DP zijn overigens ook dat het een behoorlijke aanslag is op de accu van je toestel en dat je daardoor vaak toch al een kabeltje erin moet prikken om op te laden..![wink2.gif ;) ;)](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/wink2.gif)
Maar goed dat moet je natuurlijk voor jezelf maar bekijken. Persoonlijk heb ik liever m'n muziek op een SD kaartje / usb stick, die laat ik gewoon lekker zitten en daarmee heb ik altijd m'n favoriete muziek bij me.
Mijn ervaringen met A2DP zijn overigens ook dat het een behoorlijke aanslag is op de accu van je toestel en dat je daardoor vaak toch al een kabeltje erin moet prikken om op te laden..
![wink2.gif ;) ;)](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/wink2.gif)