De Pillendokter
Lid
Zijn er misschien wat meer zwaardere (120 kg) Octavia III bestuurders die het idee hebben dat hun bestuurders stoel aan het doorzakken is? Na zo'n 25.000 km?
Ik moet wel zeggen dat ik achteraf leder heb laten inbouwen. En ik denk dat dit de boosdoener is.
Mijn inziens wordt de vulling niet goed genoeg meer ondersteund, met als consequentie dat ik nu gevoelsmatig in een kuil zit.
De leer inbouw geeft aan dat dit aan de Skoda stoel ligt. Deze heeft een minder harde schuim vulling dan bijvoorbeeld Seat of Volkswagen.
Vandaar dat ik het hier eens navraag.
Het liefst zou ik op dit moment willen dat de oorspronkelijke stoffen bekleding er weer inkomt.
Als ik dit van tevoren geweten had, had ik dit nooit laten inbouwen.
Hoor graag wat de ervaringen zijn van andere bestuurders?
Ik moet wel zeggen dat ik achteraf leder heb laten inbouwen. En ik denk dat dit de boosdoener is.
Mijn inziens wordt de vulling niet goed genoeg meer ondersteund, met als consequentie dat ik nu gevoelsmatig in een kuil zit.
De leer inbouw geeft aan dat dit aan de Skoda stoel ligt. Deze heeft een minder harde schuim vulling dan bijvoorbeeld Seat of Volkswagen.
Vandaar dat ik het hier eens navraag.
Het liefst zou ik op dit moment willen dat de oorspronkelijke stoffen bekleding er weer inkomt.
Als ik dit van tevoren geweten had, had ik dit nooit laten inbouwen.
Hoor graag wat de ervaringen zijn van andere bestuurders?