Skodatek1
Forumguru
Inmiddels al bijna 3,5 jaar lid en nog nooit netjes voorgesteld.
Alhoewel ik misschien niet zo geliefd ben op dit forum (mijn excuses) door mijn reacties (vat mss veel dingen verkeerd op) hoop ik, door mij als nog voor te stellen het een beetje goed te maken.
Mijn naam is Milco ben 45 jaar en woon en werk in Venlo en omgeving.
Heb een vriendin en we zijn inmiddels ruim 2 jaar samen.
Hobby's zijn: Muziek (luisteren) joggen en natuurlijk mijn Octavia.
Sinds maart 2012 ben ik in het bezit van een nieuw gekochte Skoda Octavia EBL met een 1.4 TSI motor en tevens gechipt door JD Engineering.
Na 2 jaar met Eibach veren en OEM dempers te hebben gereden, heb ik sinds juni 2014 een AP schroefset met aangepaste korte veren van KEAN onder de O2 laten monteren.
Bij aankoop van de octavia zaten er 17 inch RS4 velgen onder en sinds april dit jaar zijn er 18 inch mat zwarte Platin P70 met 215/40 banden (licht getrokken) gemonteerd.
Buiten de Sun-set is de achterste ruit nog eens extra geblindeerd.
Voor zijn de mistlampen met speciale gele folie voorzien.
Op de achterklep heb ik de benamingen verwijderd.
Op het lijstje staat nog: Airride (sparen) en 19 inch velgen.
Tevens ben ik op zoek naar een geschikte bumperlip aan de voorkant.
Nog even een korte vermelding aan onderstaande forumleden:
@ertromp: Heb je advies gevolgd
@Der Einser: Shake hands...mss zien we elkaar wel eens op een meeting.
@s-line: Ook wij hadden pittige discussies/meningsverschil, hoop dat we gemoedelijker met elkaars comments omgaan.
Hoop op een gezellige voortgang
Nu wat foto's:
Alhoewel ik misschien niet zo geliefd ben op dit forum (mijn excuses) door mijn reacties (vat mss veel dingen verkeerd op) hoop ik, door mij als nog voor te stellen het een beetje goed te maken.
Mijn naam is Milco ben 45 jaar en woon en werk in Venlo en omgeving.
Heb een vriendin en we zijn inmiddels ruim 2 jaar samen.
Hobby's zijn: Muziek (luisteren) joggen en natuurlijk mijn Octavia.
Sinds maart 2012 ben ik in het bezit van een nieuw gekochte Skoda Octavia EBL met een 1.4 TSI motor en tevens gechipt door JD Engineering.
Na 2 jaar met Eibach veren en OEM dempers te hebben gereden, heb ik sinds juni 2014 een AP schroefset met aangepaste korte veren van KEAN onder de O2 laten monteren.
Bij aankoop van de octavia zaten er 17 inch RS4 velgen onder en sinds april dit jaar zijn er 18 inch mat zwarte Platin P70 met 215/40 banden (licht getrokken) gemonteerd.
Buiten de Sun-set is de achterste ruit nog eens extra geblindeerd.
Voor zijn de mistlampen met speciale gele folie voorzien.
Op de achterklep heb ik de benamingen verwijderd.
Op het lijstje staat nog: Airride (sparen) en 19 inch velgen.
Tevens ben ik op zoek naar een geschikte bumperlip aan de voorkant.
Nog even een korte vermelding aan onderstaande forumleden:
@ertromp: Heb je advies gevolgd
@Der Einser: Shake hands...mss zien we elkaar wel eens op een meeting.
@s-line: Ook wij hadden pittige discussies/meningsverschil, hoop dat we gemoedelijker met elkaars comments omgaan.
Hoop op een gezellige voortgang
Nu wat foto's: