Beter laat dan nooit!

Skodatek1

Forumguru
Ik wil zo graag plat als maar zijn kan.
Vroeger al als klein kind met speelgoed auto's gespeeld en altijd naar beneden gedrukt.

Is gewoon een verslaving van mijn kant uit...elke auto die ik tot nu toe had was verlaagd, maar naar verloop van tijd wilde ik altijd meer.

Eens kijken of het financieel haalbaar is voor air, anders gewoon zo laten ;)
 

Cordoba

Forumguru
Welkom dan maar. Die gele folie op de mistlampen vind ik toch wel iets hebben, ook al ben ik er geen fan van. Overigens wat je onderschrift betreft: de Octavia's in de polders zullen beslist lager zijn.;)

Sommigen hebben dat als hobby.. mensen op te stangen :D

Dat is het voorbereidende werk Joske: dan nog een vuurtje er onder stoken en de stang/het spit draaien om netjes te garen.:D
 

Skodatek1

Forumguru
Ik vind het vaak iets te zoetsappig worden ja.
Ik waardeer een eerlijke mening meer dan overal MOOI op te zeggen.

Inderdaad niet verbouwd.
Hoeft ook niet! Je kunt een hoop bereiken zonder te "verbouwen"

Ik zou ook zeker voor 19" gaan!
Dat zou prima staan op je O2.
Zie bijvoorbeeld de voormalige O2 van @s-line
Ik kan en wil je daar nog mee en aan helpen ook:D heb er genoeg liggen, voor aantrekkelijke prijzen

Van AP naar luchtvering is nogal een stap!
Ik heb een mooie set te koop voor je van mijn Superb.
GAS poten en de rest van Accuair

Een logische stap zou eerder naar KW zijn overigens.
AP is toch wel een budget variant om eerlijk te zijn.

Maar goede plannen:thumbsup:

De folie is ok,... Ik heb het zelf ook onlangs op de mistlampen van de Fabia,... Maar niet meer in het geel. Dat is echt geweest in 2012

Verder zou je gewoon eens moeten komen kijken bij een meeting voordat je kunt oordelen.
Nee, het is geen MIVW dus "manage je verwachtingen"

Optie zou nog een gepfeffert KW 2 zijn of een H&R ultra low (140)
Wellicht goedkoper en je kunt mega laag. Lowtec 9.2 is ook nog een mogelijkheid en komt qua prijsklasse op een normale KW 1 uit.
 

Cordoba

Forumguru
Die in de polder staan gewoon beneden NAP, en daar zit je in Venlo dik boven, dus vandaar. Als een auto 4-5 meter onder NAP staat, en jij zit in Venlo op pakweg 40 meter boven NAP, dan kun je verlagen wat je wil, maar je blijft hoger.
 
Bovenaan Onderaan