Beter laat dan nooit...

turboturbo

Forumguru
Ik leefde in de veronderstelling dat ik me al geruime tijd geleden had voorgesteld, maar dat bleek bij de eu buren te zijn geweest destijds :) (kwam ik vandaag achter doordat ik geen items te koop kon aanbieden hier)

Dus hier alsnog mijn verlate voorstelling :bloos:

Ik ben Peter, 33 jaar en ik woon in Amsterdam. Ik zit hier op dit forum omdat autotechniek me interesseert en zelf ook al bij diverse problemen hulp gehad heb, waar ik veel van heb geleerd.

Momenteel rijd ik een Fabia I hatchback, maar die zal binnenkort plaats gaan maken voor een opvolger (Octavia station) ivm gezinsuitbreiding van de afgelopen jaren :)

Laatst bewerkt:

AndreM

Forumguru
Welkom hiero!

Maar HOE is het mogelijk dat niemand, echt niemand jou vanaf dag 1, de eerste letter die je hier schreef, niets heeft gezegd? :sterretjes:

Laatst bewerkt:

nisuthai

Forumguru
Ook van harte welkom bij mij heeft het 6 jaar geduurd voor dat ik mij voorstelde dus van jou is nog niets, ik wist het toen ook niet dat je moest voorstellen en dan wordt het vergeten.

TurboBooster

Forumguru
Welkom, ja dat is bij mij ook zo. Ik zit inmiddels ruim 10 jaar op dit forum, was destijds member/lid nr. 200 voor zover ik mij kan herinneren. Destijds wel voorgesteld doch toen ging dat nog op een andere informele wijze. Volgens mij was er toen ook nog geen topic over.

Groet, TurboBooster.

turboturbo

Forumguru
Welkom maar ik had je al life ontmoet in Dordrecht :thumbsup:
Bijna goed! Het was in Ridderkerk, dat ik het genoegen had :) (motorreiniging bij Celtemp)

Destijds wel voorgesteld doch toen ging dat nog op een andere informele wijze. Volgens mij was er toen ook nog geen topic over.
Klopt helemaal. Daarna kwam pas de discussie over het wel/niet voorstellen etc. met een eigen forum ruimte om voor te stellen.:)

Bovenaan Onderaan