Beter laat dan nooit...

Tafkah

Forumguru
Ben ook al enige jaren lid.. geen flauw idee hoe lang al, maar heb het 'Meet and Greet' gedeelte van dit forum ook nog niet ontmaagd...
Destijds inderdaad geen reden om het te doen...
Maar Peter.. met een OII in aantocht, moest je zeker door deze zure appel heen bijten en je voorstellen, om zo in het 'Te Koop' forum wat te kunnen plaatsen.?

:deuk:

turboturbo

Forumguru
met een OII in aantocht, moest je zeker door deze zure appel heen bijten en je voorstellen, om zo in het 'Te Koop' forum wat te kunnen plaatsen.?
Busted! :D

Klopt helemaal. In de discussie over het voorstellen stond ik ook altijd aan de kant van niet erg nodig; ik heb het gevoel dat deelnemers hier op het forum pas elkaar leren kennen wanneer je frequent bezoekt en iets post (en natuurlijk de real life meetings) oftewel: participeert om maar een populair kabinet jargon te gebruiken ;)

Desalniettemin zit ik sommige voorstel topics wel eens te lezen en vind ik het zowaar een toegevoegde waarde of leuk.

Hoe dan ook voeg ik me netjes naar de afspraken hier. Tot slot ben ik hier te gast ;)

CDK

Forumguru
@turboturbo, welkom Peter ;) We hebben elkaar al eens ontmoet zoals je weet, maar ik was net als jij ook in de veronderstelling mezelf netjes voorgesteld te hebben, totdat ik er achter kwam dat het niet in het juiste topic was :) Maar zoals je zelf al zegt, beter laat dan nooit..., of was het nu beter laat als nooit?? :pieker:

turboturbo

Forumguru
O shit ja. Die wax :tegek:

Die ligt nog bij @frits183 op me te wachten. Binnenkort even ophalen :jaja:

Hij was dan ook meer voor de voorraad bestemd die fles en voor als wanneer ik een DAP heb ;)

We hebben elkaar al eens ontmoet zoals je weet, maar ik was net als jij ook in de veronderstelling mezelf netjes voorgesteld te hebben,
Ja vreemd hoe dat gaat hè? Ik zat echter op een heel ander domein....:angel:

Het was me een waar genoegen om jou een keer ontmoet te hebben! En hier zegt men consequent 'als' in vergelijkingen, maar ik houd stug vol met 'dan' ;)

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan