Ik vind dit soort dingen hartstikke leuk! Eruit halen wat erin zit (zonder financieel leeg te lopen).
Omdat ik elektrisch instelbare stoelen heb en het e.a. ook in te stellen is via de boordcomputer (BC), hoefden een aantal zaken niet met VCDS geprogrammeerd te worden.
Wel met succes geprogrammeerd;
autobaan knipperen naar 4x, Differentieel-blokkering XDS activeren (niet getest maar ook geen foutmeldingen), Coming/leaving home via mistlampen ipv xenonverlichting, dagrijverlichting gaat uit aan de kant waar knipperlicht aan is, Swing rijschoolfunctie, Regen sluiten, Service-interval gereset, Tranen wissen activeren voor en achter, Voetenruimte verlichting (nu zicht- en instelbaar via BC), Wis-Was van Xenon koplampen aangepast naar 8x, 17 INSTRUMENTS, Consumption Correction Display corrections of consumptions and operating range, NAAR 115% GESTELD (WAS 100% waarbij het verbruik wel erg rooskleurig was).
Nog te proberen: gewone toeter bij openen/sluiten;
Hierboven zoals die nu ingesteld staat en wel in de BC als "ATA confirm" verschijnt maar niet werkt (geen alarminstallatie).
Voor de toeter zou ik ook nog Byte 6, Bit 1, 2 en 5 moeten aanvinken.
Ingestelde Cruise control snelheid in MFA werd wel geaccepteerd, maar was niet zichtbaar.
Dit is misschien nog niet volledig.