Ik heb inmiddels uren het forum doorgespit, en ik geraak er niet uit wat voor Xenon ik nu exact zitten heb. Ik kom hierover ook tegenstrijdige berichten tegen. Ik lees enerzijds dat Bi Xenon enkel Bi is indien er geen gebruik gemaakt word in de unit van een halogeenlamp als grootlicht, anderzijds lees ik dat Bi Xenon bij de Sup 2 wel degelijk ondersteund word door halogeenlampen in de grootlichten, dit ivm knipperen/seinen ( Xenon gaat niet graag snel aan en uit ? ). Nog elders lees ik dat AFS enkel op Bi Xenon lampen zit. Nu, ik heb inderdaad halogeenlampen als grootlichten, maar ik heb ook AFS, bij het starten doen de lichten een dansje, op en neer, maar ook zijdelings links en rechts, dit wijst op AFS en dus Bi Xenon. Weten jullie nu wat ik voor lichten heb? Tevens heb ik automatische hoogteverstelling, om eventuele belading te corrigeren, weet niet of dat wat wilt zeggen?
Wat het ook is die halogeenpitten in de grootlichten wil ik vervangen, ik lees op het forum dat dat D1S en of H3 lampen zijn? Welke is de juiste? Of is dit gewoon een andere benaming voor dezelfde lampen?
Grt Jesko