Mijn O2 staat vandaag weer eens te logeren bij de dealer. Heb geklaagd over het gekraak en de dealer even fijntjes laten weten dat het een structureel probleem lijkt te zijn omdat er meer mensen hierover klagen. Geadviseerd contact op te nemen met PON.
Blijkt...ja, er wordt idd over geklaagd door mensen, ook niet forumleden trouwens
Er zijn ook nieuwe rubberblokken beschikbaar die het gekraak zouden moeten verhelpen. Die gaan vandaag dus onder mijn auto.
Dealer had al 2 auto's kort geleden aangepast ivm dat gekraak, echter hadden de mensen geen terugkoppeling gegeven om te laten weten of het hielp. Gelukkig dat ik wel m'n b#k opentrek als het nog niet goed is...positief kritisch en negatief kritisch; op die manier weten ze iig van me als iets goed is, maar ook als het niet goed is
Ben dus benieuwd!
Terzijde: ondanks dat eind 2007 mijn airco was gereinigd, toch nog steeds muffe stinklucht. Misschien dat er dus iets anders nog loos is...ze gaan het checken. Mijn tip naar jullie (met de climatronic) is dan ook: houd goed in de gaten of bij de stand recirculatie een vieze duffe/muffe dompe stinklucht uit je uitstroomopeningen komt. Zo ja, dan eerst de airco laten reinigen (iets van 45min met een rookapparaat dat de bacteriën dood....helpt dat niet, meteen weer melden bij de dealer. Airco hoort nl niet te meuren