leon-cupra
Forumguru
TS heeft zichzelf weg gejaagd. Heeft TS niet gezegd dat hij ging vertrekken als verkoper hem niet de business edition zou verkopen?Volgens mij gaat het hier helemaal niet om de inhoud, maar het gedrag van de verkoper. Die zou gebaat zijn bij een korte cursus toegepaste sociale psychologie. Hij jaagt hier een klant weg die mogelijkerwijs geïnteresseerd zou zijn geweest in een alternatief.
Daarnaast spreken we over een gesprek van AMPER 5 min waarin 1. een gesprek is aangegaan 2. waar kort over een alternatief is gesproken. 3. Er een "discussie" is ontstaan over al dan niet verkopen/aanbieden van een business edition waarbij de TS de verkoper zijn gedacht heeft gezegd over heel de situatie 4. TS aangegeven heeft te zullen vertrekken bij het niet aanbieden van de business edition.
Volgens jou zou ik wss ook een cursus mogen volgen maar moest ik in de verkoper zijn plaats geweest, had ik met heel plezier de deur nog open gehouden zodat hij kon vertrekken.
Kon de verkoper het anders aanpakken? Ja. Zou de TS het ook anders hebben kunnen aanpakken? JA.
Beide partijen zouden beter even in eigen boezem kijken.