Bijzondere Skoda Octavia's gespot (op Internet)

lugolux78

Forumguru
Ben geen fan van zwarte velgen. Nooit geweest zal ik ook nooit worden @Miez1. Maar bij deze hele zwarte O2 ken het net... Jammer dat de remklauwen dan niet ook gewoon zwart zijn hahah

Skodatek1

Forumguru
Kwam net deze nog tegen:
10367141_10152404752674269_1055187355916308039_n.jpg

RefleCs

Forumguru
Heel mooi dat full black... maar idd.... dat stomme randje op die velgen.... als je het doet doe het dan ook echt goed!

CDK

Forumguru
@Noord26, maakt niet uit voor de huidige RS'ers gewoon ff naar TVS voor een chip op maat en dan hebben ze 305 paarden onder de kap :)

Joske

Forumguru
ben je beter af met de Scout die naar verluidt het RSblokje in het vooronder krijgt.. 220pk en 4WD lijkt me wel een leuke combinatie.. en die offroad-ophanging gooi je er maar gewoon van onder :D

• Leuk
Waarderingen: CDK

lugolux78

Forumguru
Ik doe het wel met mijn 150pk TDI RS edition-one. Gave naam al zeg ik het zelf. Ff logootje ontwerpen denk ik dan maar.

Blackokkie2

Forumguru
Maar die Luxemburgse vriend van je mag hier ook wel lid worden hoor en najaarsmeeting in Nuenen is toch een lekker ritje voor hem, maakt hij er een weekendje van.

Skodatek1

Forumguru
Een 4WD voor een RS wordt de auto in zijn geheel te duur, ik denk dat dat ook niet te bedoeling is bij Skoda.

lugolux78

Forumguru
Maar die Luxemburgse vriend van je mag hier ook wel lid worden hoor en najaarsmeeting in Nuenen is toch een lekker ritje voor hem, maakt hij er een weekendje van.

Zijn maar weinig Luxemburgers die Nederlands praten hahah
Zal najaarsmeeting in ieder geval doorgeven. thx

lugolux78

Forumguru
Zelfstandige taal gebaseerd op mosel fränkisch dialect dus eerder Duitse (Germaanse) roots net als het Nederlands

Blackokkie2

Forumguru
Zet hij toch even een vertalingsprogramma op de computer/phone/other device? Google translate schijnt niet zo succesvol te zijn.

Maar laat duidelijk zijn dat wat mij en velen van ons hier (ga ik gemakshalve van uit)betreft hij hier welkom is.

Bovenaan Onderaan