Even als reactie: De auto is de dag van tevoren gepoetst en startte toen prima. Ook vanaf de ambulance startte hij in 1 keer (net als bij het er op rijden blijkbaar). Toen ik hem daarna 10 meter verplaatste startte hij ook in 1 keer zonder enige vorm van twijfel. Ik vermoed toch dat het starten van de standkachel en het 20 minuten instellen van de navi/carkit de nekslag is geweest..
Daarnaast nogmaals: het is
mijn keuze geweest de auto zo af te laten leveren. De dealer had hem ook liever zelf afgeleverd maar ik had geen zin in een rit van 100 km en geen plek om daar mijn oude auto af te leveren zonder grondige inspectie.... Dus vandaar dat we het zo opgelost hebben. Nogmaals, ik heb al meerdere malen met de leverende dealer aan de lijn gehangen en die had ook echt geen flauw idee wat dit kon zijn en ook geen enkel voorteken gehad van een slechte accu...
De auto gaat maandagochtend vanaf mijn woonplaats naar de leverende dealer en maandagmiddag/avond hebben we even contact... Ik verwacht dat zodra ze hem uitlezen ze meer weten...
Volgens mij als je benzine in een diesel gooit moet je dit toch niet krijgen of wel?