Binnenkort eens samen shooten he!
Gewoon je deze houden en je werk er laten aan mee betalenUpdate; Even jullie mening.
Stel jullie krijgen morgen een aanbod om een auto van de zaak te krijgen, wetende dat je huidige een auto een super goede auto is. Wat doe je ? Je huidige auto houden en inzetten voor het werk die deels vergoed wordt of toch maar voor de auto van de zaak gaan die je niks kost.
Hier in Nederland is het een rekensommetje, wanneer je je auto van de zaak ook privé gaat gebruiken moet je 22% over de cataloguswaarde aan bijtelling betalen. Een auto van de zaak kost hier in dat geval dus niet niks...Update; Even jullie mening.
Stel jullie krijgen morgen een aanbod om een auto van de zaak te krijgen, wetende dat je huidige een auto een super goede auto is. Wat doe je ? Je huidige auto houden en inzetten voor het werk die deels vergoed wordt of toch maar voor de auto van de zaak gaan die je niks kost.
Wa hedde gij met Dacia sandero's ? Mijn moe rijd me ene das al genoeg...Tis te zien welke auto van de zaak he. Als t een Dacia sandero is direct doen. Ik zou niet twijfelen
Volvo V40 1.6 of citroen jumperEn toch zeker niet als je een 1.6 TDI ofzo krijgt. Je kan dan beter een electrische fiets vragen
Heb je een punt. Jammer genoeg heb ik niet de luxe om nog een extra auto te zette, vermits ik nog thuis woon en er nu al 3 auto's zijn zal een 4de geen thuis kunnen vinden. Zoals het er nu voor staat ben ik van plan de RS te houden en tegen extra vergoeding verder te gebruiken voor men werk, financiële kant nemen we er dan maar bij...Ik heb in ieder geval gekozen voor de wagen van de zaak.
En ja ,dit is een diesel 1.6je.
Is dit behelpen? Neen, in het huidige verkeer niet.
De RS anderzijds,hebben we ook gehouden.
Als de wagen van de zaak je niets kost kan die er toch gewoon bijnemen.
Aan de andere kant zal je toch iets moeten betalen hoor Bjorn, onder de vorm van VAA.
Wa hedde gij met Dacia sandero's ? Mijn moe rijd me ene das al genoeg...
Dan kunde ne sandero club oprichten
personenwagen wordt steeds aanzien als een deel van je loon. Dus altijd VAA. Camionette niet maar dan mag je er niet mee naar huis rijden.Ja bjorn tel eens goed na he. Maar indien dat als een stuk loon in natura later verwerkt wordt is het nadelig
personenwagen wordt steeds aanzien als een deel van je loon. Dus altijd VAA. Camionette niet maar dan mag je er niet mee naar huis rijden.
het mag van de baas, maar niet van de belastingen als je geen VAA betaaltOp de meeste plaatsen mag je er wel mee naar huis rijden, maar niet voor privé dus ook niet in het weekend of savonds.