Ik dacht ik betrek je er even bij @Rosinfield, waar het hart vol van is....@Cordoba heeft er geen bezwaar tegen wanneer men zich rechtstreeks tot hem richt
Had er nu maar patent op aangevraagdWellicht als volgende auto een dikke opel? Zag een bericht langskomen dat door een ontwerper haaien verstopt zijn in het interieur!
origineel bericht
Opel begon al in 2004 las ik, dus dat had ik nooit gewonnen. Ik hoop dat Opel geen patent heeft anders heb ik straks een probleem.Had er nu maar patent op aangevraagd
Dat negatieve camber moet waarschijnlijk wel, anders is de velg te breed wellicht, maar ik ben het met je eens. De rijhoogte is ook wel extreem laag in deze gevallen, maar ik denk dat een deep-dish velg, zelfs met chromen "barrel" best wel heel stoer kan staan en smaakvol tegelijk. Het is de toon die de muziek maakt, ook hier.Mwa, zou wel oppassen dat het dan niet té (sjonnie) wordt. Zeker met dat negatieve camber op de eerste foto vind ik het al snel een hoog petjes-gehalte krijgen.
Maar dat is smaak natuurlijk he?
Dit zegt mijn Flitsmeister....
Niet slecht voor een 1.6 CDTI met 110 pk
Haha, nee mijn auto, maar die apps maken er een potje van. Hij is wel snel, maar niet zo snel. Denk ik...Bij wie zat je in de auto toen je een sprintje trok? Maar rij je zoveel files? Ik heb 59.645 KM in 1083 uur...