Bleutooth module.

frisok

Senior Member
Bump topic.

Ik heb sinds dit weekend hetzelfde. 168/168 contacten (zegt Columbus) van de (in werkelijkheid) 415 contacten worden maar gesynchroniseerd. Alle zitten in de telefoon (niks op SIM of zo). Android Samsung Galaxy S7. Of is er elders op het forum misschien een oplossing?

Wat niet werkt:
- Alle contacten uit telefoon verwijderd
- Exchange account verwijderd van telefoon
- Bluetooth van de auto terug naar fabrieksinstellingen
- Opnieuw koppelen met de auto
- 0/0 contacten gesyncroniseerd... (voor mijn gevoel kun je niet met een meer schone lei beginnen.)
Daarna:
- Contacten toegevoegd aan de contactenmap van Outlook.
- Exchangeaccount toegevoegd aan de telefoon 415 contacten stonden weer netjes in de telefoon
- Gekoppeld met skoda bluetooth
- 168/168 geimporteerd. :banghead::sterretjes:

Help?

Rallye

Forumguru
Kun je een verschil zien tussen de contacten die hij wel en die hij niet laadt? Privé, zakelijk, thuis, bedrijf?

frisok

Senior Member
Update: vanochtend synchroniseert hij maar liefst 323 contacten. Helaas niet mijn contacten "werk" en "thuis". Vanavond maar eens verder met "zoek de verschillen".

Overigens helpt onderstaande ook niet:
handmatig verwijderen van "Thuis", synchroniseren, nieuwe "Thuis" toevoegen, opnieuw synchroniseren

Mali

Forumguru
Dit staat op het audiforum als oplossing

Verwijder je lijsten met gemiste en beantwoorde oproepen eens. Als die te lang zijn kunnen ze echt wel roet in het eten gooien met betrekking tot het synchroniseren van de contacten...

frisok

Senior Member
Dit staat op het audiforum als oplossing

Verwijder je lijsten met gemiste en beantwoorde oproepen eens. Als die te lang zijn kunnen ze echt wel roet in het eten gooien met betrekking tot het synchroniseren van de contacten...
Ah. Ga ik proberen! Thx!

Bovenaan Onderaan