Bluetooth: HTC Desire niet goed gekoppeld krijgen

Willem_C

Actief lid
Ik zit met exact hetzelfde probleem als de topic starter (Alleen android 2.3). Telefoon verbindt even en disconnect dan.

Mobridge App: 01.00.09 HW200-SW321 Boot: 1.1.1 op Amundsen +

Ik zie allerlei oplossingen en zijwegen. maar heb niets kunnen vinden wat op basis van de bestaande oplossing biedt. Heeft de topic starter zelf inmiddels iets gevonden? Behalve dan de telefoon zelf. Maar dat is juist waarom ik de MoBridge heb genomen, die zou met meer telefoons moeten werken.

Alvast bedankt voor het antwoord!

Groet,

Willem

PS Sinds vanmorgen toegang tot het forum en vanmiddag auto opgehaald, ga me zo nog even voorstellen.

Willem_C

Actief lid
Update: Het is opgelost!

Gisteren een exact gelijk toestel kunnen lenen wat wel werkte. Na veel trial en error blijkt het te zitten in de manier waarop android of HTC Sense omgaat met de contacten. Deze pakt een set van alle applicaties (SIM, Telefoon, mail, Twitter, facebook etc) en daar kan de MoBridge niet mee overweg omdat veel van die contacten in ongewone formaten en zonder tel nummers zijn.

Eerst bij synchronisatie alle contact-synchronisatie anders dan PC Sync uitgezet, toen bij applicatiebeheer alle contact info gewist, daarna PC Sync gedraaid en alles werkt.

Wie weet helpt het anderen.

Groet,

Willem

Update: Het is opgelost!

Gisteren een exact gelijk toestel kunnen lenen wat wel werkte. Na veel trial en error blijkt het te zitten in de manier waarop android of HTC Sense omgaat met de contacten. Deze pakt een set van alle applicaties (SIM, Telefoon, mail, Twitter, facebook etc) en daar kan de MoBridge niet mee overweg omdat veel van die contacten in ongewone formaten en zonder tel nummers zijn.

Eerst bij synchronisatie alle contact-synchronisatie anders dan PC Sync uitgezet, toen bij applicatiebeheer alle contact info gewist, daarna PC Sync gedraaid en alles werkt.

Wie weet helpt het anderen.

Groet,

Willem

Dus je kan alleen maar connecten als je 'normale contacten' hebt?
Ik heb al mijn twitter, facebook, linked etc. contacten in mij telefoon staan. Motten die eruit??

Gr. Paul

Willem_C

Actief lid
Dus je kan alleen maar connecten als je 'normale contacten' hebt?
Ik heb al mijn twitter, facebook, linked etc. contacten in mij telefoon staan. Motten die eruit??

Gr. Paul

Hoi Paul,

Die moesten bij mij uit mijn adresboek. De applicaties zelf blijven gewoon draaien met de contacten, maar ze staan niet meer allemaal samen in 1 lijst. (Mis ik ook niet, twitter contacten heb ik alleen in twitter nodig).

Maar het is natuurlijk altijd de moeite om te kijken of het bij jou wellicht wel werkt.

Gr Willem

Bovenaan Onderaan