Rosinfield
† In Memoriam
Erg leuk filmpje en wat een heerlijke auto!
Yes een spec V zelfs, is ook interview mee!
Leuke kerel woont praktisch een dorp verder, we gaan binnenkort samen een blokje om! Zoals ik al zei in het filmpje je weet nooit wie je tegen komt
Thanks!Erg leuk filmpje en wat een heerlijke auto!
Ja mag wel een kijkje nemen hoor laat maar weten wanneer je in de buurt bentHoop mooie auto’s in deze provincie dus. Kom regelmatig bij jou in het dorp bij de fietsenwinkel. Zal opletten of ik je zie.
Supergaaf filmpje! Ik ben benieuwd of Casper ook zijn rijbewijs inlevert als hij met 230 staande wordt gehouden (op een 80 weg haha).
In Sexbierum hebben ze die (gelukkig) nog niet uitgevondenAls je geflitst bent heb jij de uitdaging zelf.
Tja, upgrade van remmen is niet zo in. Vaak wél een nieuwe chip voor wat meer pk's (of kw's).Vroegah, toen ik nog echt langzame auto's reed (rammelend en dweilend 180km/h met de Sunny) had ik als vuistregel "xenon = snel". Helaas gaat dat al niet echt meer op en moet je zowel naar voren als naar achteren gewoon erg alert zijn. Als ik nog één upgrade op m'n S2 zou mogen wensen dan zou ik wel wat meer remkracht willen hebben, voor het geval dat...
Daar rijd de veldwachter ook nog op een varkenIn Sexbierum hebben ze die (gelukkig) nog niet uitgevonden
Met zijspan, dat dan weer wel...Daar rijd de veldwachter ook nog op een varken