BMW M2 (G87)

sitechris

Donateur
ja bij mij was dat ook het geval. In eerste instantie dikke mwoh, maar bmw's worden mooier als je het wat tijd geeft. En irl is het echt een monster om te zien (in goede zin van woord).

leon-cupra

Forumguru
Haha jazeker. Ben wel benieuwd naar verschillen met M3 Touring. Ook op Dragy. Ik lees online vaak dat een standaard M2 al vaak richting 500 pk gaat op dyno ipv fabrieksopgave (460).
in C hetzelfde blok hé. Op vlak van sprintjes is de Xdrive een enorm groot voordeel van de M3 T. Ik heb mijn testrit gedaan bij weer zoals vandaag. Geen regen, maar wel vochtige baan. Paar keer 70% van het vermogen gebruikt .. vertrekt als een speer zonder enig gripverlies. FENOMENAAL. Vanuit stilstand ga je het nooit redden met een M2. Rollend ... 200kg verschil ... een touring heeft nu 530pk ... verschil zal klein zijn (op droge baan) maar gok toch in het voordeel van de M3. Maja, persoonlijk zelf niet een M3 gekocht om de snelste te zijn. Het stuurgevoel, de beleving, het model ... Daarvoor koop je een M.

LT83

Forumguru
Hey Chris, nogmaals gefeliciteerd. Echt een heerlijke spec zo voor deze M2.
Erg benieuwd naar die kleur in real life, maar dat komt vast goed. Topkeuze voor jou dit!
Owwja....en mag ik mijzelf een compliment geven...ja dat mag....toch stiekem wel trots dat ik hem na de "teaserfoto" meteen geraden had he.., hahaha!...Mooi vooruitzicht in 2025!!

Bovenaan Onderaan