Gisteren naar Varsseveld afgereisd om een bezoekje te brengen aan TVS engineering.
Bij aankomst werd ik meteen getrakteerd op een heel scala aan prachtige auto’s variërend van diverse modellen GTI’s, R’s en verscheidende Audi modellen waaronder een RS3, en meerdere A5/S5’en.
Veel van deze auto’s stonden op een buitenlands kenteken (Belgisch/Duits/Oostenrijks). Ook werd het me duidelijk waarom ik even heb moeten wachten op de antwoorden op mijn mailtjes. Ze hebben het op het zachts gezegd ‘nogal’ druk
De entree/wachtruimte was niet heel groot, maar voorzien van alle gemakken (koffie/thee/snacks). Naast een wachtende meneer was er verder niemand. Na even gewacht te hebben kwam er een TVS medewerker. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en prima uitgelegd wat er zou gaan gebeuren.
Nadat de nieuwe software (motor en DSG) erop gezet was, mocht er proef gereden worden en de nieuwe software was direct voelbaar. De TVS medewerker vond alleen dat de druk te laat opgebouwd werd, dus werden er nog enkele wijzigingen in de software gedaan.
Ondanks de enorme drukte werd er alle tijd voor mijn auto genomen. En mijn wachttijd werd veraangenaamt door een aantal andere wachtenden waarmee leuke gesprekken ontstonden.
De jongens van TVS willen echt dat je met een perfect afgestelde auto naar huis gaat en vinden het niet snel goed. Uiteindelijk aan het eind van de dag met een compleet andere auto naar huis gegaan.
Helaas was er onderhoud aan de rollenbank, dus heb nog geen concrete cijfers, maar met de tegoed bon daarvoor moet dat helemaal goed komen! Onderweg naar huis even open kunnen trekken en man, man wat een verschil.
Al met al een prima ervaring. TVS is wat ik er van kon zien een bedrijf met vaklui met een berg aan kennis en zou iedereen kunnen aanraden hun auto hier te laten aanpassen.