Hallo Michel,
Dank voor de PM en de uitgebreide toelichting.
En ja ik ben zeker geïnteresseerd - zaterdag of zondag is wat mij betreft alle twee okay.
Met media console bedoel ik de multimedia houder die voorin onderin het dashboardkastje geplaatst kan worden om een MP3 speler in te plaatsen. Vind het steeds andere CD's in de radio doen niet zo handig. En daar de mogelijkheid er is... waarom niet. Als je andere suggesties hebt om een MP-3 speler makkelijk aan te sluiten houd ik me aanbevolen. Want van auto's en vooral datgene wat wel/ niet kan heb ik nog steeds niet erg veel verstand. Heb echter de afgelopen dagen wel al erg veel geleerd.
Als ik dus tzt toe ben aan een CC, dan neem ik aan dat dat er standaard een verbruiksmeter bij gemonteerd wordt? Klopt dat? Of moet ik dan aangeven dat ik het travel pakket wil. Alhoewel de stoel kan ik al in de hoogte kan verstellen, funky radio zit erin. Heb dus dan alleen nog de boordcomputer move & fun nodig naast de CC, toch?
Klinkt inderdaad handig de tear wiping, comfort turn signal en het op slot gaan van de deuren boven de 15km/u. Mocht je nog meer suggesties hebben voor handige vag-com aanpassingen -graag!