Bochtverlichting werkt niet meer

Antera

Donateur
Uitlezen kan meer duidelijkheid geven. Bijzonder is wel dat je mistlampen wel werken dus de oorzaak word nu anders alleen maar gissen.

Kanerr

Forumguru
Kan je een foto maken van je complete koplamp? Lichtelijk van de zijkant. Dan weten we over wat voor type lamp we het hebben ;)

brepus13

Forumguru
Dit type koplamp draait mee als je stuurt. Dit had onze oude fab ook. ( net zoals AFS bij de O3 en S2. En vast nog meer modellen) dit is ook een vorm van bochtverlichting dus het probleem kan toch ook in de koplamp zelf zitten?

hemi24

Forumguru
@brepus13 : net niet helemaal juist, het meedraaiende exemplaar ziet er net iets anders uit. De meedraaiende exemplaren zijn te herkennen aan de nokjes / inkepingen aan de buitenrand van de lensbehuizing. zie onderstaande afbeelding :

d7273aa8-fbf0-4acd-849f-156369150fa6.jpg

c8c4e1cb-ab7b-4b22-b606-d7978c016d0d.jpg

Kanerr

Forumguru
Je kan ook laten weten welke van de twee koplampen je nou hebt :) dan kunnen we gerichter advies geven.

Kanerr

Forumguru
Ah, die foto is me helemaal ontgaan! Sorry. Het lijkt me dan inderdaad het beste om even een garagist ernaar te laten kijken, want dan zou het niets te maken moeten hebben met de koplamp.

Antera

Donateur
Uitlezen is weten. Gissen is missen in dit geval. Als je iemand met VCDS zoekt kan je zelfs bepaalde testen doen om dingen uit te sluiten of misschien wel op te zoeken.

Mocht je uit de buurt komen ( breda) kan je altijd even me contacten en kijken we ernaar

Bochtenverlichting is opgelost. Collega van m'n werk die meer met bmw heeft, zei tegen me je moet op n grote parkeerplaats of iets dergelijks waar je de ruimte heb 8tjes rijden. Kans dat de wagen zichzelf corrigeert, en t werk t nog ook. Dus bij deze.
Maar laat m sowieso uitlezen.

Correctie: bochtverlichting werkt. Storingsymbol blijft.

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan