BULLSHITDat gerepareerde schade aan een auto per definitie waardevermindering betekend, is een fabel. Het is afhankelijk van de aard van de schade en hoe deze gerepareerd is.
..........
Ik kan me dat namelijk haast niet voorstellen, dat er geen waardevermindering optreed..
Ik bedoel, als ik opzoek ga naar een auto, en de historie opvraag en er achter kom dat de zijkant van de auto ooit goed in de prak heeft gezeten, dan zal ik nooit de prijs betalen die ik zou hebben gedaan als dat de auto smetteloos was.. En het lijkt mij dat autobedrijven dit toch ook wel weten?
Voor dit soort schade’s krijg je geen wokmelding hoor!
Inderdaad, eerst even lezen. Niet in alle gevallen is een auto minder waard als deze schade heeft.Helaas worden door de reparatie niet altijd alle sporten van de aanrijding weggenomen. In dat geval is uw auto minder waard dan een soortgelijke auto die niet werd beschadigd. Er is sprake van waardevermindering
Ik zie zo vaak in de week van dit soort schade’s.... wij repareren ze namelijk!Vertel dat even aan de agent die mij dit mededeelde.....
Overigens vind ik het knap dat je dit zo bout kunt beweren aan de hand van een tweetal foto's..