Boete voor gebruik TomTom

Karstieman

Forumguru
Ik gebruik de nachtkleuren alleen bij langere nachtelijke ritten. Als ik 's nachts 20 minuten moet rijden, dan zet ik de kleuren ook niet naar nacht-stand...
 

the_master

Nieuw lid
Heren, heren. Wat een ophef om niets.
Toevallig ken ik de bewuste collega welke de bekeuring heeft uitgeschreven en dit was een navigatiesysteem welke groot was van formaat (12,4 * 6,5 cm) en geplaatst was onder de binnen spiegel. Het zicht werd dus wel degelijk belemmerd. Echter wanneer het navi systeem gewoon bevestigd zit en er geen abnormale bellemering is zal er geen collega zijn welke een bon uitschrijft. Weer een artikel wat totaal uit zijn verband word gerukt, valt mee trouwens dat het niet in de Telegraaf stond!!!!
Wederom geef je verstand de voorrang!! En inderdaad die niet handfree beller gaan we nog strenger aanpakken terwijl de boete iets minder geworden is. /forum/images/graemlins/1761.gif
 

deusjevo

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Heren, heren. Wat een ophef om niets.
Toevallig ken ik de bewuste collega welke de bekeuring heeft uitgeschreven en dit was een navigatiesysteem welke groot was van formaat (12,4 * 6,5 cm) en geplaatst was onder de binnen spiegel. Het zicht werd dus wel degelijk belemmerd. Echter wanneer het navi systeem gewoon bevestigd zit en er geen abnormale bellemering is zal er geen collega zijn welke een bon uitschrijft. Weer een artikel wat totaal uit zijn verband word gerukt, valt mee trouwens dat het niet in de Telegraaf stond!!!!
Wederom geef je verstand de voorrang!! En inderdaad die niet handfree beller gaan we nog strenger aanpakken terwijl de boete iets minder geworden is. /forum/images/graemlins/1761.gif

[/ QUOTE ]
Hé, je bent agent begrijp ik /forum/images/graemlins/722.gif /forum/images/graemlins/1439.gif (grapje!)
Ik woon in het centrum van Vlaardingen en moet een parkeervergunning van dezelfde afmetingen verplicht achter m'n voorruit plakken......
Loop ik nu ook verhoogde kans op een bon eigenlijk /forum/images/graemlins/icon_smile_question.gif
 

the_master

Nieuw lid
Hahahaha, ligt eraan waar je die vergunning gaat plakken.
Denk dat het wel meevalt met die kans op een bon.
Maar ja je weet maar nooit he.
 

deusjevo

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Hahahaha, ligt eraan waar je die vergunning gaat plakken.
Denk dat het wel meevalt met die kans op een bon.
Maar ja je weet maar nooit he.

[/ QUOTE ]

Uhh, onder m'n binnenspiegel...... /forum/images/graemlins/945.gif /forum/images/graemlins/945.gif
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Zet die dingen dan ook niet tegen je voorruit maar koop zo'n fraaie Brodit-houder.

[/ QUOTE ]

Of je knutselt zelf iets in elkaar.

Middenconsole
 

Maarten

Forumguru
Ik zou wel een mooie oplossing voor de TomTom Go 700 willen zien!
Niet zo'n dockingkit, maar wat anders. Iets zonder boren of zo?
Zijn er Fabia rijders die zelf wat gemaakt hebben? Graag foto's als het kan.
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Zijn die grijze rond dingen boven je asbak luidsprekers ?

[/ QUOTE ]Idd. Actieve Sony luidsprekers voor de PDA. Out-of-the-box werd bij die MIO 168 Alturion software bijgeleverd. Het navigatie-stemmetje was van zulks een kwaliteit dat het volume van de interne luidspreker van die PDA écht ontoereikend was. /forum/images/graemlins/biggthumpdown.gif

Nu draait er Tom Tom software op, en volstaat die interne luidspreker ruimschoots. /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif
 

Hoppe

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Heren, heren. Wat een ophef om niets.
Toevallig ken ik de bewuste collega welke de bekeuring heeft uitgeschreven en dit was een navigatiesysteem welke groot was van formaat (12,4 * 6,5 cm) en geplaatst was onder de binnen spiegel. Het zicht werd dus wel degelijk belemmerd. Echter wanneer het navi systeem gewoon bevestigd zit en er geen abnormale bellemering is zal er geen collega zijn welke een bon uitschrijft. Weer een artikel wat totaal uit zijn verband word gerukt, valt mee trouwens dat het niet in de Telegraaf stond!!!!
Wederom geef je verstand de voorrang!! En inderdaad die niet handfree beller gaan we nog strenger aanpakken terwijl de boete iets minder geworden is.

[/ QUOTE ]


Wat een ophef om niets? de bekeuring is wel verscheurd! Mischien had je colega dus zijn verstand moeten gebruiken! /forum/images/graemlins/confused.gif

http://www.anwb.nl/published/anwbcms/content/pagina/nieuws/nieuwsartikelen/auto/060124-navigatiesystemen-voorruit.nl.html
 

___JC___

Forumguru
Gerechtigheid??
/forum/images/graemlins/grin.gif

Overigens ga ik een Brodit houder kopen voor me Tom Tom want achter de ruit dat vind ik maar irritant.
 

DJNeO

Actief lid
achter de ruiit vond ik ook erg irri, in mijn vorige auto (een fiesta) hing ie wel in t midden van de ruit, omdat dit een voorloop auto was... in mijn fabia heb ik hem heel mooi op het dash gemonteerd al zeg ik zelf! waar ik zelf ook altijd een hekel aan heb zijn kabels in een auto, dus dat ook maar meteen weg gewerkt!!

Dashboard
Dash vanuit andere hoek
 

Hetzer

Forumguru
misschien een beetje /forum/images/graemlins/ot.gif ,maar of het nu achter de ruit of ergens op het dashboard is gemonteerd, ik vind het (voor mij) persoonlijk allemaal verschrikkelijk locaties voor een navigatie systeem , ik vind het ingebouwde radio-navigatie systeem veel mooier (zoals m'n eigen VDO), en persoonlijk ook beter omdat je de "SPRAAK" over de reguliere boxen komt...
Top off the bill, is natuurlijk zo mooi groot scherm in je dashboard , maar ja daar had ik het geld niet voor /forum/images/graemlins/407.gif!
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
achter de ruiit vond ik ook erg irri, in mijn vorige auto (een fiesta) hing ie wel in t midden van de ruit, omdat dit een voorloop auto was... in mijn fabia heb ik hem heel mooi op het dash gemonteerd al zeg ik zelf! waar ik zelf ook altijd een hekel aan heb zijn kabels in een auto, dus dat ook maar meteen weg gewerkt!!

Dashboard
Dash vanuit andere hoek

[/ QUOTE ]



Zie ik nou een Alfa sleutelhanger?
 
Bovenaan Onderaan