i2Paq
Senior Member
Iemand met vcds vragen hier op t forum
groet Stefan
Mijn auto staat nog bij de Garage/Dealer, die kunnen het toch gewoon doen voor aflevering?
Iemand met vcds vragen hier op t forum
groet Stefan
Huhhh, of weten ze niet hoe te doen ?maar comfortknipper van 3 naar 4 keer kon hij niét...
Dat kan natuurlijk ook....Huhhh, of weten ze niet hoe te doen ?
Blijkbaar is er toch meer mogelijk dan in eerste instantie werd gedacht...
Toen ik het vroeg na aankoop van m'n auto, werd eigenlijk direct van veel bovenstaande dingen gezegd dat het niet mogelijk was...
Ik heb een MJ 2016.wat er kan is ook modeljaar afhankelijk, vanaf MJ 2016 kan er meer...mijne is mj 2015, bochtenverlichting en komfort knipperen van 3 naar 4x kan wel(door mede forumlid gedaan) knipperlichten aan bij noodstop kon ook.hillhold ging niet, was alleen mogelijk in combinatie met DSG, ik heb een handbak.
Welk forumlid is dit? Wil graag mijn Rapid door hem onderhanden laten nemen :-)wat er kan is ook modeljaar afhankelijk, vanaf MJ 2016 kan er meer...mijne is mj 2015, bochtenverlichting en komfort knipperen van 3 naar 4x kan wel(door mede forumlid gedaan) knipperlichten aan bij noodstop kon ook.hillhold ging niet, was alleen mogelijk in combinatie met DSG, ik heb een handbak.
hangt er maar net vanaf of dat voor jou in de buurt is...bv VAG Techniek of @Antera doen dit soort dingen ook, anders het hierboven genoemde topic eens doorspitten voor iemand in de buurt.Welk forumlid is dit? Wil graag mijn Rapid door hem onderhanden laten nemen :-)