Brandstofklep opent bij carwash.

VentoTDI

Forumguru
:maakmegek::cheers::maakmegek:

Zoals ik wilde zeggen, vroeger :), als ik door de wasstraat ging deed ik eerst de centrale vergrendeling erop! :angel:
Dan geen problemen...
Deed ik dat niet dat stond inderdaad het tankklepje altijd open :shutup: gebeurde altijd aan het einde, alsof die borstels of zwabbers die de boel droog maken harder tegen de carrosserie slaan.... :mad:

Nu de O3 automatisch op de vergrendeling gaat nog niet een keer uit de wasstraat gekomen met open tankklepje
Leve de vooruitgang :facepalm:

VentoTDI

Forumguru
Ik weet niet of het normaal is :nailbiting: :pieker:maar ik heb geen wasstraat in mijn tuin of straat! Zal toch altijd een stukje moeten rijden hiervoor ;)

0ri0n88

Forumguru
Nu de O3 automatisch op de vergrendeling gaat nog niet een keer uit de wasstraat gekomen met open tankklepje
Deze optie zit dus gewoon in de maxidot van je oude O2 :jaja: en heb ik nu dus ook al een tijdje aanstaan
Bij 15km/h gaat die dicht en sleutel eruit dan ontgrendelen de deuren en dus geen gezeur meer bij de wasstraat ;)

Canon-Eye

Forumguru
Bij 15km/h gaat die dicht
  • Als ik bij de wasstraat sta en naar binnen ben geweest om een muntje te halen, kom ik op de resterende meters niet boven 'stapvoets' uit...
  • Maar als je binnen in de auto gewoon op het betreffende knopje drukt, gaat-ie toch ook rondom op slot? Dat deed mijn O2 (vorige auto) in elk geval wel.

0ri0n88

Forumguru
  • Als ik bij de wasstraat sta en naar binnen ben geweest om een muntje te halen, kom ik op de resterende meters niet boven 'stapvoets' uit...
  • Maar als je binnen in de auto gewoon op het betreffende knopje drukt, gaat-ie toch ook rondom op slot? Dat deed mijn O2 (vorige auto) in elk geval wel.
• Dat eerste heb ik geen probleem mee aangezien ik gewoon betaal bij een medewerker vanuit de auto die me vervolgens naar binnen laat.
• Klopt dat die met het knopje op slot gaat, maar dat zijn van die dingen die je wel eens kan vergeten.

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan