Brodit oplossing SuperbII

In mijn Album staat een plaatje van de Brodit oplossing die ik heb voor mijn navi

Ziet er goed uit, als ik over ongeveer 2 weken (hoop ik) mijn eigen S2 heb ook maar zo'n dingetje inbouwen.

Heb je die voedingskabel zelf achter je dash gemonteerd? Of laten doen. Heb deze vraag al eens gesteld hier, en schijnt makkelijk zelf te doen te zijn, maar ben toch beetje huiverig om in mijn nieuwe S2 strx met een schroevendraaier aan de slag te gaan :)

nomad

Senior Member
Ik kan voor de liefhebbers wel eens kijken of er wat te regelen valt met de inkoop van Brodithouders en Proclips. Heb er zeeeer goede contacten :D

Ik weet alleen niet of het toegestaan is om een gezamelijke actie te houden op het forum.

Ik kan voor de liefhebbers wel eens kijken of er wat te regelen valt met de inkoop van Brodithouders en Proclips. Heb er zeeeer goede contacten :D

Ik weet alleen niet of het toegestaan is om een gezamelijke actie te houden op het forum.

kijk dat is natuurlijk nooit verkeerd, we wachten af... en als het mag natuurlijk!:yeah:

Hier in ieder geval al een liefhebber ... hoorde vanmorgen dat ik toch nog 2 weken extra op mijn S2 moet wachten :(

Ow ja ... als het mag natuurlijk ;)

Tallguy

Forumguru
Met een inkoop actie hebben we geen probleem, wel als het een verkoopactie is (voor degene die het zich nog kunnen herinneren het akkefietje met "ikkeh" en "punisher") :regels:

Ik zou dan willen voorstellen een nieuw topic te openen met een herkenbare titel, zoals "groepsaankoop <insert naam artikel>" of "powerbuy <insert naam artikel>".
Dan erin verwoorden wat je wil doen, wat er te kiezen is, hoe het contact verloopt, onderlinge afspraken, garanties, kopie vaan bonnetjes, afhalen, afleveren, etc...

Aangezien het wel gaat om onderdelen van anderen zou ik willen voorstellen de powerbuy dan ook in het topic "onderdelen van derden" te plaatsen.

Dus: go ahead!

breef

Lid
Ziet er goed uit, als ik over ongeveer 2 weken (hoop ik) mijn eigen S2 heb ook maar zo'n dingetje inbouwen.

Heb je die voedingskabel zelf achter je dash gemonteerd? Of laten doen. Heb deze vraag al eens gesteld hier, en schijnt makkelijk zelf te doen te zijn, maar ben toch beetje huiverig om in mijn nieuwe S2 strx met een schroevendraaier aan de slag te gaan :)

Dat heeft de dealer gedaan tijdens aflevering, heb via google wel een goedkope site toen gevonden voor de brodit houder + proclip en deze bij de dealer gebracht

kwaazaar

Actief lid
@Breef: bij welke site heb je de spullen gekocht? Ik zie alleen de pro-clip als voor 23 euro. Vind ik toch erg duur voor een plastic plaatje (veel meer is het niet, toch?).

Bovenaan Onderaan