Brom = wiellager?

Joske

Forumguru
even maar snel gekeken aangezien ik het juiste type niet weet (bouwjaar, motorcode etc.)

dit is voor een O2 FL 1.9TDI

Naamloos.jpg

Joske

Forumguru
als jij mij een bouwjaar en motorcode geeft kan ik nog wat exacter zoeken als je wilt :)

of gewoon je kenteken ingeven op de NL versie van mister auto

en op je remzadel kijken welk type je hebt (Lucas of FSIII) dacht ik dat de mogelijkheden waren.

Blackokkie2

Forumguru
Het is een 2008 1.9tdi bls motor met FSIII remmen. Ik kwam bij Mister-Auto ook op deze uit. Heb uitdraai van ETKA van de dealer, remschijf aantal 2, nummer 1K0 615 301 AK en 1 set remblokken, nummer 1K0 698 151 F. Die 221,50 euro was ex btw , incl. btw is 268,02 euro en na korting zou ik 200 euro moeten betalen. Welk merk gebruikt Skoda? Die Bosch is wel goed toch?

Joske

Forumguru
en die krijg ik idd ook te zien in ETKA:
(er staan natuurlijk meer mogelijkheden maar icm de info van de dealer heb je nu wel vrij betrouwbare info betreft de te bestellen parts é ;) )

Naamloos.jpg

Joske

Forumguru
de dealer prijzen die ik kan zien zijn trouwens: 68 voor de schijven (per stuk) en 79 euro voor de blokken.

dus dat prijskaartje van je dealer is alleszins wel "officieel correct".. ;)

Blackokkie2

Forumguru
Klopt, nu nog even wachten op het volgende loonstrookje hopelijk met vakantiegeld en monteur vinden die het voor weinig kan doen.

Joske

Forumguru
op zich is het niet zo bijzonder moeilijk hoor, de eerste keer is het wel wat eng omdat je schrik hebt iets verkeerd te doen maar remmen kan je gerust zelf doen hoor ;)

de eerste keer met wat begeleiding ofzo dat je niets verkeerd doet of vergeet.. :jaja:

Blackokkie2

Forumguru
Ja als er iemand bij is die zegt wat ik moet doen, dan zal het ook wel lukken. Zonder begeleiding kan ik net aan wielen wisselen.

Bovenaan Onderaan