dirkkroneman
Forumguru
Jongens! Forumregels! Ga ff lekker privé met elkaar bakkeleien als daar behoefte aan is.
....die geen gaatjes vullen.....Welke praatjes?
Vind het prachtig maar die airride is me teveel geld, mailtje teruggekregen van Keane Suspensions dat een ombouw naar air voor een RS toch wel een 8000€ zou kosten met kwaliteitsmateriaal, dus eventjes rondkijken voor een Eibach zeker
Zie ik toch anders, jij haalt iemand door het slijk met dat soort opmerkingen, en jij niet wetende of je het gelooft of niet, boeit me ook niet, ik heb Oostenrijkse vrienden die er bij waren en de foto via hun toegestuurd gekregen.
En aangezien er ook andere leden zich hierbij kostelijk vermaken, goed moeten ze zelf weten, not my cup of tea.
Als er 1 keer iets geschreven wordt kan ik mee leven, maar om weer bij een ander Topic hier weer over te beginnen vind ik nogal iemand belachelijk maken.
Conclusie is; ik heb de foto toegestuurd gekregen en jij was er bij. Simple is that!
Overigens had ik mijn tekst veranderd boven de foto, dat hij dus niet gespot was in Oostenrijk maar dat ik hem van vrienden heb.
@eddiea Bedankt voor info ik kijk daar eens