s-line
Forumguru
Op zich zijn de eta bèta's wel heel gaaf hoor! Alleen de denk ik dat een andere kleur mooier was geweest. Ze zijn er in betere kleuren voor op een witte, dit is meer voor op rood of race blauw.
Op zich zijn de eta bèta's wel heel gaaf hoor! Alleen de denk ik dat een andere kleur mooier was geweest. Ze zijn er in betere kleuren voor op een witte, dit is meer voor op rood of race blauw.
8000 euro bij kean suspension moet je le effe zeggen wat voort zet het was @peterrapid ?
en alles uit en inbouwen qua air. ist niet helemaal waar voor belgische keuring. gewoon poten ervanondern en leidingen wegsteken. meer niet
Daar ga ik me verder over informeren, zijn echt super dikke velgen, zeker het concave gehalte is top!Zijn dus de Eta Bèta Venti-R Concave velgen op web per stuk in 19" 359€
Dat kan helemaal niet, want hij is wit en dat vind jouw vrouw niet mooi!Zet hem dan maar bij mij af!!
Daarvoor bestaan er wrapbedrijvenDat kan helemaal niet, want hij is wit en dat vind jouw vrouw niet mooi!
Plus dat mint groen vind ze vast ook niet mooi en de gouden velgen vast ook niet!
(Jammer voor je joh!)
Ja,ja...........Maar het blijft mijn wagen Dus ik beslis nog steeds.
Ja,ja...........
Tuurlijk!!!!!Zij wou dan weer een Audi rs4 op de oprit, daar zeg ik geen neen tegen, smaak heeft ze dus toch
Wat heb jij geluk, ik heb geen katTuurlijk!!!!!
Maak dat de kat wijs!