Brute Superb!

Frank

Forumguru
Smaken en zo, maar dit vind ik doodjammer. Een superb is een slee. Een mooie, ruime, luxueuze, statige slee. De 20(?) inchers eronder zijn niet super mijn smaak (iets te groot, wel mooi), maar daar kan ik mee leven.

Maar waarom maak je van zo'n statige luxe kar, iets wat iets weg heeft van een straatracer? Dat is iets wat je doet met een ding als een golf/cupra, misschien een rapid.

Maar dit past toch echt niet bij een superb?

Der Einser

Forumguru
De 20(?) inchers eronder zijn niet super mijn smaak (iets te groot, wel mooi),

Maar waarom maak je van zo'n statige luxe kar, iets wat iets weg heeft van een straatracer?

Maar dit past toch echt niet bij een superb?

Over welke heb je het nu?
Die van @Corné de Kluijver ??
Of de bovenstaande? Want deze laatste is 19" Bentley,.. En dat is toch behoorlijk statig.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Skodatek1

Forumguru
@Frank: Dit heeft ook niks met straatracen te maken.
Het gaat hier puur om show 'n' shine...en ik vind zo maak je een Superb nog mooier dat ie sowieso al is.
Maar goed...ieder zijn mening ;)

Frank

Forumguru
@Der eiser: nee, die met de B velgen.

Mja show n shine: het geeft de "show" indruk van een straatracer.

En straatracers zijn niet statig. Statige auto's liggen ook niet op 3mm van de grond.

Frank

Forumguru
Jawel, maar ik vind het niet mooi voor iets als een superb. Maar het zal wel aan mij liggen

Der Einser

Forumguru
Nogmaals: het zijn geen 20" maar 19"
En zulke "race" wheels zijn het ook helemaal niet!! Zijn vrij dichte wielen, weinig spaken en geen fratsen erop.
Elke statige slee heeft tegenwoordig luchtvering, dus deze mooie Superb ook :thumbsup:

Frank

Forumguru
Wielen zijn niet verkeerd. Op mijn phone zie ik het verschil tussen 19 en 20 niet met het blote oog. Maar opnieuw: de wielen vind ik niet zo verkeerd.

Het "zo bloody laag mogelijk tegen de grond" vind ik gewoon niet mooi (zeker niet bij dit soort auto's)

Maar blijkbaar ben ik de enige. Dus "Carry on"...

guitar_billy

Senior Member
Zoals die laatse combi nu is gedaan (wel mooi) zou ik hem nog lager willen maken; zonder dakreling !
De dakreling staart me daar zo prominent aan...

s-line

Forumguru
Zo vet!!!
860524_884491021566141_8099796006435968373_o.jpg
Alleen jammer dat het een facelift is!;)

Bovenaan Onderaan