werkwijze hulpdienst :
Plastieke spie'S rubber opblaasbalg,soort speciale duketape(die geen sporen achterlaat bij het verwijderen)
verschillende ijzeren stangen,draden,hendels .....
Normaal moet er vooraf een document ondertekent worden met als boodschap : afstand van verhaal.
Wil zeggen dat indien schade zal veroorzaakt worden deze te laste is van de klant.
Ruit inslaan is iets waarbij alle optie's zijn overlopen en het niet anders meer kan.(reservesleutel)
Daarbij zal ik vragen aan de klant op dat zelf te doen,na raam zoveel mogelijk af te tappen voor glas op te vangen.
Meestal bellen we autoruitenmaatschappij om te vragen wat de goedkoopste ruit is en meestal kunnen zij tegen een kleine prijs plexiglas insteken als ruit niet op stock is,waarbij je bedrag van plexi zal verrekend worden bij nieuwe ruit.
Er is een bepaalde periode dat wagens via de deurhendel(inwendig) niet meer open gaan. dubbel vergrendeling
Gelukkig zijn de nieuwe wagens terug te openen via de deurhendel(europese wetgeving dat deze moet)
Over prijs dat je zou moeten betalen :
Komt er op neer dat bij de meeste merk-assistance je geen hulp kan krijgen als het je eigen schuld is :
Vb : zonder brandstof,sleutels in wagen,sleutels verloren,diefstal,glasbraak,meerdere banden defect,verkeerd getankt.....
Wil je wel 100 procent gedekt zijn zal je andere assistances eens onder de loep moeten nemen.
Wij werken voor verschillende assistance's en moeten altijd volgens contract werken.
Doen we dat niet,simpel worden we niet betaald voor die opdracht.!!
Laten wel de klanten niet in de koude staan.
Neem dat die niet gedekt is voor bepaalde pech zal er vermeld worden om lid te worden van onze assistance(tegen betaling) en dan kunnen we deze klant helpen en is deze automatisch voor een jaar lid